۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۱۲۸۷۴۴

کلیسای انگلیس،سهام اکسون موبیل را واگذار کرد

هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کلیسای انگلیس این هفته کلیه سهام خود را در شرکت نفتی اکسون موبیل واگذار کرد چرا که این غول نفتی آمریکا نتوانسته است اهداف خود را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تعیین کند.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،  به نقل از راشاتودی، هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کلیسای انگلیس این هفته کلیه سهام خود را در شرکت نفتی اکسون موبیل واگذار کرد چرا که این غول نفتی آمریکا نتوانسته است اهداف خود را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تعیین کند.
هیئت بازنشستگی کلیسای انگلیس که بیش از 3.62 میلیارد دلار (2.8 میلیارد پوند) دارایی را مدیریت می کند، یکی از سهامداران اکسون بوده است که به طور مداوم از این شرکت نفتی درخواست کرده بود که میزان انتشار گازهای گلخانه ای را گزارش کند و راهی را برای کاهش انتشار این گازها در عملیات تولید خود و محصولاتی که به مشتریان می فروشد، پیدا کند.
سخنگوی این هیئت مدیره به بلومبرگ گفت: اکسون نتوانست معیارهای شاخص که شامال آخرین ارزیابی های انجام شده توسط طرح مسیر تحول می شود را برآورده کند و در نتیجه هیئت مدیره سرمایه خود را از شرکت اکسون بیرون می کشد.

 منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی