۱
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۱۳۵۵۹۶

ستاد مستقل اصولگرایی، فراتر از گروه یا جناحی خاص می باشد

رئیس ستاد مستقل اصولگرائی کشور گفت: ستاد مستقل اصولگرائی کشور فراتر از گروه یا جناحی خاص بوده و در پیِ همراهی برنامه ریزی شده با تمامی افراد و احزابی است که به اعتلاء و پیشرفت میهن عزیز تر از جان و خدمت به مردم شریف ایران، دل بسته اند. این ستاد مجمعی ست جهت تبیین و تعریف اصولگراییِ منجر به اصلاحات بزرگ منطبق با اهداف عالی و آرمان های انقلاب اسلامیِ مستضعفان، برای خدمت به دین و دنیای مردم.
دکتر یوسف عینی زاده
دکتر یوسف عینی زاده
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   دکتر یوسف عینی زاده  در جلسه هم اندیشی و هماهنگی با دبیران و مسئولین ائتلاف های تابعه درباره مسائل مربوط به انتخابات پیش رو  خطاب به دبیران و مسئولین حاضر گفت :  خواهران و برادران عزیز ، با دلی دردمند شاهد حضور و جولان عده ای نامرد در صحنه های حساس و مناصب ممتاز می باشیم که نه تنها با کلمه به کلمه انقلاب خمینی کبیر (ره) نامحرم و بیگانه بلکه در عناد و دشمنی آشکار می باشند. کشور را غارت کرده و با وقاحت تمام اشک تمساح برای مستضعفان می ریزند ، نااهلانی که با لفاظی و فلسفه بافیِ شیطان پسند خویش، ننگِ نیرنگِ دادگاه- پادگان را نمایش می دهند.
دزدان بیت المالی که از تن و جان کوخ نشینان و پا برهنگان، هزاران میلیارد!!! دریده و بریده اند و اکنون با وقاحت تمام در تریبون انتخابات دم از مبارزه با باند بازی و رانت خواری میزنند. کسانی که بعد از سال ها فرصت سوزی و ایجادِ ضرر و زیان محضِ مادی و معنوی ، داخلی و بین المللی اینک بیل!!! بدست مردم را علنا به تمسخر میگیرند! و به مردم میخندند.
“لعنت خدا بر این همه پر روئی”.
خواهران و برادران عزیز، شما هر کدام دبیر و مسئول ائتلافی سراسری و فراگیرمی باشید بر شماست و بر ماست که با تمام توان و ظرفیت با اتکاء به لطف الهی در تبیین و تشریح اشارات و نصایح و اوامر مقام عظمای ولایت ، بی هیچ خوف و واهمه ای و با صدای بلند ، حضور و وحدت دشمن شکن نیروهای انقلاب را به صورت ستادی و میدانی بخواهیم و فریاد بزنیم و در تحقق این مهم بکوشیم .
البته شیطان رنگ باز و فریب کار است ولی “ان الباطل کان زهوقا”
به مدد الهی شیطان و ایادی شیطان ضعیف و شکننده هستند
پس با فراخوان و دعوت نیروهای انقلاب و تمامی هم میهنان ولایتمدار و دلسوزِ حال و آیندهِ کشور، در حد توان در هم افزائی، بر شور و نشاط انتخابات پیش رو، به فرمان مقام معظم رهبری می کوشیم.
امیدوارم با دعای حضرت بقیه الله الاعظم( عجل) و آمینِ پدران و مادران شهداء و تمامی چشم انتظاران ظهور، شاهد شکست و رو سیاهی دشمنان داخلی و خارجی انقلاب و میهن باشیم.
لازم به ذکر است در این جلسه ، دبیرانِ ائتلاف های ذیل که هم سو و تابع “ائتلاف بزرگ جاهد” می باشند حضور داشته و در جهت دعوت و جذب نیروهای انقلاب به ائتلاف و ستادمستقل اصولگرایی کشور در تمامی شهرها و استان ها ، به بیان نظرات و پیشنهادات خویش پرداختند. که متعاقبا به نشر آنها خواهیم پرداخت.

منبع: پیام فوری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سلام . دفتر این تشکل کجاست ؟
محمدتقی عینی زاده
باسلام
راهکار مشارکت چیست؟