۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۱۳۵۶۷۴

فراخوان سراسری ستاد مستقل اصولگرایی

ستاد مستقل اصولگرایی کشور در اطلاعیه ای از یکایک مردم شریف ایران جهت حضور در این ائتلاف و ستاد و در همه شهرها و استانها، دعوت به عمل آورد.
فراخوان سراسری ستاد مستقل اصولگرایی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در این اطلاعیه آمده است:
مردم شریف ایران
ائتلاف سراسری و ستاد مستقل اصولگرایی کشور با تاسی از فرامین و فرمایشات مقام عظمای ولایت در جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، در سراسر میهن عزیزمان و در تمامی استان ها فعالیت خویش را با توکل به خداوند منان و توسل به حضرات معصومین و ائمه اطهار (علیهم السلام) آغاز نموده و با افتخار از هم میهنان و تمامی کسانی که بر اعتلاءِ ایران زمین و تحقق آرمان و اهداف عالیه انقلاب اسلامیِ مستضعفان دل بسته اند دعوت به عمل می آورد.
مردم غیور ایران ؛
مدتهاست شیطان بزرگ و تمامی ایادی و سرسپردگان داخلی و خارجی آن ، با تمام توان در بوق دلسردی یکایک ما می دمند و در تلاشی شبانه روز ولی مذبوحانه در بی تفاوت نمودن ما نسبت به حضور و تاثیر در سرنوشت و آینده خویش ، خانواده و کشورمان می کوشند. ولی حاشا که با این همهِ هجمه تبلیغاتی فراگیر و هزینه های گزاف و شایعات خلق الساعه ، بهره ای به حرام از غفلت ما ببرند و از حضور همیشگی ما و از شور و اشتیاق انقلابی ما بکاهند.
البته مشکلات فراوانی بر یکایک ما تحمیل و گره های زیادی بر زندگیمان زده و درگیر دشواریمان کرده اند که تماما به کمک خیانت بار نااهلان و نامحرمان در مناصب ممتاز و حساسِ مملکت بوده است .
اما شیطان بزرگ بداند و البته می دانند که :
مردم آزاده و سرافراز ایران ، پرشورتر از هر زمانی ، گوش به فرمان ولی دارند و با اتحاد و انسجام بیشتر از پیش حماقت های دیوانه وار دوستان و خیانت های دشمنان را بی اثر خواهند گذاشت . و به مدد الهی بزودی با بصیرت کامل با انتخاب و انتخاباتی انقلابی سیلی محکمی بر صورت کریه دشمنان میهن عزیزتر از جان خواهند نواخت.
“ستاد مستقل اصولگرایی کشور” همراه و همدل با تمامی ستادها ، ائتلاف ها ، احزاب و اشخاصی که گوش به فرمان ولی و پای در راه خدمت به مردم و دین و میهن دارند و درنشاط و رونق هر چه بیشتر انتخابات ۱۴۰۰ این حماسه فراملی می کوشند، آماده انجام وظیفه انقلابی خویش می باشد . و باری دیگر از یکایک مردم شریف ایران جهت حضور در این ائتلاف و ستاد و در همه شهرها و استانها، دعوت به عمل می آرود.

منبع: پیام فوری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی