۳
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۶
کد مطلب : ۱۳۶۶۰۸
برای دومین سال پیاپی؛

تندیس بلورین جایزه ملی تعالی و پیشرفت برای نفت پارس

مراسم تقدیر از برگزیدگان پنجمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، با حضور روسای نهادهای انقلابی برگزار و تندیس بلورین جایزه برای دومین سال پیاپی به شرکت نفت پارس، وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، رسید.
تندیس بلورین جایزه ملی تعالی و پیشرفت برای نفت پارس
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در این مراسم که با حضور دکتر محمدجواد ایروانی معاون بازرسی و نظارت دفتر مقام معظم رهبری، دکتر محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام و سایر روسای نهادهای انقلابی برگزار شد، شرکت نفت پارس وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، با تکیه بر عملکرد و نتایج درخشان در معیارهای تعالی سازمانی، تندیس بلورین این جایزه را تصاحب نمود.
شرکت نفت پارس از شرکتهای زیرمجموعه گروه توسعه انرژی تدبیر، اولین شرکت بورسی کشور بوده که در سال گذشته موفق به کسب عناوین افتخار آمیزی از جمله تندیس صنعت سبز کشور، صادر کننده نمونه استان تهران و ..‌. گردید.
همچنین از عملکرد نفت پارس در حوزه مبارزه با بیماری کرونا، از جمله احداث بزرگترین کارخانه تولید ماسک در خاورمیانه و مشارکت فنی در احداث کارخانه تولید واکسن کوویران برکت، تقدیر شد.
حمیدرضا خلیلی، مدیرعامل شرکت نفت پارس، یکی از سه داوطلب اول دریافت واکسن کوویران برکت بود که در مراسم امروز تندیس بلورین پنجمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت را از محمدجواد ایروانی دریافت نمود. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی