۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۱۳۸۴۳۲

کشف داروی کرونا از منزل کارمند بیمارستان

در بازرسی از منزل کارمند بیمارستان شهید محمدی بندرعباس مقداری داروی درمان کرونا کشف و متخلف بازداشت شد.
کشف داروی کرونا از منزل کارمند بیمارستان
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   علی صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از دستگیری کارمند متخلف بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و کشف مقادیر قابل توجهی داروی درمان کرونا از منزل او خبر داد.
صالحی افزود:در پی اخبار دریافتی از شهروندان بندرعباسی مبنی بر اینکه یکی از کارمندان بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، به صورت غیرقانونی و خارج از چرخه توزیع، اقدام به فروش دارو‌های درمان کرونا در بازار آزاد می‌ کند، با توجه به اهمیت موضوع و کمبود این دارو‌ها در مراکز درمانی استان و سراسر کشور، به دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس مأموریت داده شد، تدابیر لازم را به منظور بررسی موضوع و شناسایی متهم اتخاذ کند.
صالحی گفت: در نتیجه اقدامات قضایی و به دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس، مأموران پلیس امنیت اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان، با رصد دقیق و لحظه به لحظه فعالیت‌های متهم، موفق شدند محل دپوی دارو‌های درمان کرونا را شناسایی نمایند.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه، با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل متهم، مقادیر قابل توجهی انواع داروی درمان کرونایی به ویژه رمدسیویر کشف و ضبط شد، گفت: در نتیجه تحقیقات مشخص شده نامبرده دارو‌های کشف شده را به چند برابر قیمت واقعی در سطح شهر به فروش می‌رسانده است.
منبع: خبرگزاری میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی