۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۱۳۹۸۵۸

لنگ لنگ زدن گاز در آغاز فصل سرما

همزمان با آغاز فصل سرما سر و صدای کمبود گاز مایع در گوشه و کنار استان البرز به گوش می رسد.
لنگ لنگ زدن گاز در آغاز فصل سرما
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   یکی از شهروندان البرز می گوید: از چهار روز پیش در شهرجدید هشتگرد مشغول تلاش هستم اما هنوز نتوانسته ام یک پیک نیک را پر کنم.
شاید عدم مدیریت سوخت در فصل سرما موضوعی نیست که باید اکنون به آن پرداخته شود بلکه باید از ماه ها پیش برنامه ریزی های لازم انجام تا در مواقع مورد نیاز در تنگنا قرار نگیریم.
دلبری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز در این باره گفت: روند توزیع گاز مایع در سراسر کشور سیستمی و برخط شده است و کلیه افرادی که گاز مایع مصرف می کنند باید در سامانه مربوطه ثبت نام و میزان مصرف خود را اعلام کنند.
دلبری گفت: در این روش یک کارت بانکی از سوی مصرف کننده اعلام و هزینه های سوخت مصرفی از آن کسر می شود؛ در این روش عاملان غیرمجاز نمی توانند گاز مایع توزیع کنند و مصرف کنندگان غیرمجاز نیز نمی توانند این سوخت را تحویل بگیرند.
او با بیان این که اکنون ۲۲۰ تن گاز مایع در مراکز اصلی در سطح استان وجود دارد، افزود: بنابراین هیچ کمبودی در زمینه گاز مایع نداریم.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گفت: بی نصیب ماندن عاملان غیرمجاز تنش‌هایی را ایجاد کرده است زیرا دیگر نمی‌توانند گاز را بیشتر از قیمت مصوب به فروش برسانند.
او افزود: عاملان توزیع باید مجاز باشند که متولی تعیین آن، اداره صمت است به نظرم قدری در حوزه توزیع غیرمجاز گاز مایع دچار مشکل هستیم.
دلبری گفت: وظیفه ما رساندن سوخت از منابع اصلی به تاسیسات استانی محسوب می شود اما وظیفه توزیع و نظارت بر آن با اداره صنعت، معدن و تجارت البرز است.
 

منبع: باشگاه خبرنگاران 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی