۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۱۳۹۸۶۴

درآمد فروش نفت در نیمه نخست ۱۴۰۰

براساس گزارشی از وضع متغیرهای اقتصاد کلان که در نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ارائه شد، وصولی درآمدهای ناشی از فروش نفت و میعانات گازی در ۶ ماه نخست امسال، معادل ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹ بوده است.
درآمد فروش نفت در نیمه نخست ۱۴۰۰
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، امروز (یکشنبه، ۱۱ مهرماه) به ریاست سیدابراهیم رئیسی برگزار شد و در این نشست معاونت اقتصادی رئیس‌جمهوری و کارگروه‌های مربوطه گزارشی از وضع متغیرهای اقتصاد کلان و برنامه‌های پیشنهادی بیست‌وهفت‌گانه با رویکرد مسئله‌شناسی و حل مسائل اقتصادی ارائه کردند.
در نشست امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت همچنین مقرر شد برنامه‌های یادشده بر اساس اولویت‌بندی در نشست‌های ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بحث و بررسی شود.
بر اساس این گزارش، وصولی درآمدهای ناشی از فروش نفت خام و میعانات گازی در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ معادل ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹ بوده است.
از جمله برنامه‌های پیشنهادی بیست‌وهفت‌گانه، ساماندهی بازار خودرو بود که کلیات این پیشنهاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد جزییات آن در نشست‌های بعدی مطرح و برخی از موارد حسب قانون به شورای اقتصاد ارجاع شود.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی