۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۱۴۱۲۱۷

جریمه میلیاردی برای قاچاقچیان سوخت در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت که با تشکیل ۲ پرونده قاچاق سوخت در استان، متخلفان در مجموع به پرداخت حدود هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
جریمه میلیاردی برای قاچاقچیان سوخت در همدان
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   «داریوش جودکی» روز سه شنبه با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران، افزود: پلیس امنیت اقتصادی استان همدان موفق به کشف جاسازی مخفیانه تانکر حمل سوخت در قسمت بار کامیون توسط ۲ فرد متخلف شده بود.
وی اظهار داشت: متخلفان قصد داشتند با این اقدام ۲۷ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت نفت گاز را از همدان به تهران بارگیری کرده و انتقال دهند که این محموله قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، کشف و توقیف شد.
وی با اشاره به ارسال پرونده قاچاق سوخت به تعزیرات حکومتی استان همدان، گفت: قاضی شعبه هفتم تعزیرات علاوه بر جریمه نقدی، و ضبط کالا، تانکرها و ملحقات آن را نیز به نفع دولت ضبط کرده است.
به گفته جودکی، همچنین ۲ متهم این پرونده در مجموع به پرداخت حدود ۷.۵ میلیارد ریال وجه نقد جریمه شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از عموم شهروندان خواست هرگونه تخلف در زمینه عرضه کالا و خدمات و یا احتکار را از طریق شماره تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ گزارش کنند.
  ۶ هزار و ۸۷۹ فقره پرونده تخلفات صنفی طی نیمه نخست امسال در تعزیرات حکومتی استان همدان تشکیل و متخلفان به پرداخت بیش از ۳۸۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون تومان جریمه محکوم شدند.
همچنین نیمه نخست امسال پنج هزار و ۷۷۱ فقره پرونده در بخش کالا و خدمات، ۴۹۹ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز و ۶۵۹ فقره نیز در بخش بهداشت، دارو و درمان اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان تشکیل شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی