۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۱۴۱۲۴۵

انهدام باند اخلال در بازار ارز

با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز، سرشاخه های یک باند شرکت هرمی که با شیوه های خاصی شهروندان را به خروج ارز از کشور تشویق کرده و با ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور می شدند، شناسایی و دستگیر شدند.
انهدام باند اخلال در بازار ارز
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک شبکه هرمی در سطح شهرستان های کرج و فردیس که باعث خروج گسترده ارز از کشور می شد، مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که یکی از سرشاخه های اصلی یک شرکت هرمی با ایجاد یک شبکه مویرگی و تبلیغات گسترده در بین شهروندان، آن ها را به خرید ارز و سرمایه گذاری در آن در یک شرکت مجازی خارجی تشویق می کرد.
فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در ادامه ماموران با به کارگیری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، علی رغم اینکه متهم اصلی پرونده از کشور خارج شده بود، با شیوه های خاص پلیسی او را به کشور هدایت و در چند عملیات غافلگیرانه ۶ نفر از عناصر اصلی تبلیغ خارج کردن ارز از کشور را دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات آن ها را به مراجع قضائی تحویل دادند.
محمدیان ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته تاکنون ۱۲۰ نفر از شهروندانی که در دام این افراد گرفتار شده و مبلغی بالغ بر ۱۲۰ هزار دلار را از کشور خارج کرده اند شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.
وی در پایان با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان و محدودیت‌های ایجاد شده در کشور برای تامین ارز، اضافه کرد: دشمنان کشور از هر طریقی برای ضربه به نظام ما دریغ نمی کنند، اما نیروهای امنیتی انتظامی کشور با تلاش شبانه روزی و اقدام جهادی توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی