۲
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۱۴۴۰۸۸

پیام تبریک مدیر عامل پتروشیمی پارس به مناسبت بیست و سومین سالروز تاسیس این شرکت

دوم اسفند هر سال تداعی‌کننده تلاش جمعی از بزرگان و متخصصین کشور برای تأسیس یکی از شرکت های خوشنام صنعت پتروشیمی است که با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در جهت توسعه و رونق اقتصادی کشور گام برداشتند. آن نهال کوچک اکنون به درختی ۲۳ ساله تبدیل شده و هر روز بالنده‌تر و پربارتر در مسیر رشد و اعتلا قرار گرفته است.
پیام تبریک مدیر عامل پتروشیمی پارس به مناسبت بیست و سومین سالروز تاسیس این شرکت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، دوم اسفند هر سال تداعی‌کننده تلاش جمعی از بزرگان و متخصصین کشور برای تأسیس یکی از شرکت های خوشنام صنعت پتروشیمی است که با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در جهت توسعه و رونق اقتصادی کشور گام برداشتند. آن نهال کوچک اکنون به درختی ۲۳ ساله تبدیل شده و هر روز بالنده‌تر و پربارتر در مسیر رشد و اعتلا قرار گرفته است.
امروز در حالی بیست و سومین سالروز تأسیس"پارس" عزیزمان را پاس می داریم که این شرکت در یک سال اخیر به فضل الهی و به برکت همراهی و راهبری اعضای محترم هیئت مدیره و تلاش و همکاری بی وقفه مدیران و همکاران ارجمند گام‌های بلند و مؤثری در حل مشکلات و پیشبرد امور شرکت برداشته و به نتایج و دستاوردهای ارزشمندی رسیده است و براین باوریم که تحقق این مهم جز با مشارکت، انسجام و همگرایی، همراهی و همدلی تک تک شما همکاران عزیز میسر نخواهد بود.
اکنون ضمن تبریک بیست و سومین سالروز تاسیس شرکت پتروشیمی پارس به همه همکاران ارزشمند، مراتب قدردانی خود را از تلاش بی دریغ یکایک شما عزیزان ابراز داشته و امیدوارم با توکل بر خدا، تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم گام های موثرتری در تحقق برنامه ها، اهداف و ماموریت های شرکت برداریم.
سعادت، سلامت، کامیابی و عاقبت به خیری همه شما را از خداوند متعال خواستارم.


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مگه این بازنشسته هنوز هستش؟
ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه