۲
۸
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۱۴۴۸۹۱

دیدار مدیر عامل پتروشیمی مرجان با فرماندار عسلویه

در راستای ایجاد و تقویت ارتباطات موثر با مسئولین جوامع پیرامونی و تداوم تعامل با آنان دکتر " انصاری نیک " مدیر عامل پتروشیمی مرجان با حضور در فرمانداری شهرستان عسلویه با " سید علی هاشمی " فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
دیدار مدیر عامل پتروشیمی مرجان با فرماندار عسلویه
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، دکتر " انصاری نیک " مدیر عامل این مجتمع صنعتی پیش از ظهر امروز شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ با " سید علی هاشمی " فرماندار شهرستان عسلویه دیدار کرد.
در این دیدار مدیر عامل پتروشیمی مرجان با عرض تبریک سال نو به فرماندار و مجموعه همکاران ایشان ضمن بیان توضیحاتی پیرامون اهمیت تولید و جایگاه صنعت پتروشیمی در پیشرفت اقتصاد کشور به تبیین شعار سال و ضرورت های توجه به تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین و اهمیت آن از دیدگاه  مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: برای حمایت از بخش تولید و نقش آفرینی بیشتر آن در اقتصاد دانش بنیان و نیز توسعه همه جانبه آن ، همه نهاد ها و دستگاههای حاکمیتی در رفع موانع تولید باید به وظیفه خود عمل کرده و با فرهنگ سازی توجه به تولید را در اولویت وظایف خویش قرار دهند.
دکتر " انصاری نیک "  افزود: مقام معظم رهبری در چند ساله اخیر شعار سال را بر مبنای توجه به تولید تعیین و ترسیم نمودند و بر این مولفه مهم تاکید ویژه دارند و خط مقدم ما هم تولید است و انتظار ما از مجموعه های حاکمیتی و‌نهادی حمایت از تولید است به این مضمون که بستر را هم به لحاظ معنوی و هم مادی برای عرصه تولید فراهم نمایند تا واحد های تولیدی با فراغ بال بیشتر به وظایف خود عمل نمایند.
مدیر عامل مرجان تاکید کرد:  هرچه ارتباطات بیشتر باشد مسائل و مشکلات ما و روحیات ما بیشتر درک می شود و نکته نظرات شما برای ما راهگشاه خواهد بود و بر اساس ظرفیت هایی که در پتروشیمی مرجان از حیث نیروی انسانی و تولید دانش بنیان وجود دارد در مسیر تحقق شعار امسال تلاش و هدفگذاری که در گذشته وجود داشته بیشتر خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه اقتصاد و تولید وجوه تمایز و اشتراک دارند، بیان کرد : وقتی که تولید می آید و محور اقتصاد واقع می شود خودش یک فلسفه بزرگ ، مهم و اساسی است و اینکه مقام معظم رهبری تمرکز بر بحث تولید دارند بدین خاطر هست که  تولید در جای خود یک منبع عمیق تحول زا است ، یعنی رکن اساسی توسعه ، مقاومت ، امنیت و اشتغال همه در تولید مطرح است بنابراین نقطه قوت ما تمرکز بر روی تولید و اقتصاد درون زا است.
ایشان به نقش تاثیر گذار صنعت پتروشیمی در برون رفت از مشکلات اقتصادی اشاره و تصریح کرد : صنعت پتروشیمی در سالهای اخیر یکی از راههای مهم برون رفت از تحریم بود و این صنعت ما را از بن بست درآورد و با موفقیت ما را از یک پیچ تاریخی عبور داد و در حوزه های استراتژیک ارزآوری ، تامین بنزین ، در شوینده ها و بهداشت ، صنایع دفاعی و کشاورزی تکمیل کننده زنجیره ارزش در کشور و راهگشا شد.
دکتر " انصاری نیک " در ادامه به شعار مانع زدایی از تولید در سال گذشته و نیز چالش تامین خوراک پتروشیمی ها اشاره و تاکید کرد : لزوم برنامه ریزی درست برای مصرف سوخت و انرژی از سوی متولیان از دیگر مسائلی است که برای حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین باید مورد توجه قرار گیرد و این موجب می شود که تولید کنندگان کمتر با مشکل و محدودیت خوراک در روند تولید مواجه شوند. 
گفتنی است در ادامه " سید علی هاشمی " فرماندار شهرستان عسلویه  با ابراز خرسندی از حضور مدیر عامل شرکت پتروشیمی مرجان از تلاشها و زحمات ارزشمند ایشان و مجموعه همکاران در این مجتمع صنعتی بویژه در امر تولید پایدار قدردانی کرد و همچنین در راستای تعاملات و مسئولیت های اجتماعی که باعث احساس تعلق بیشتر بین مردم و صنعت خواهد شد تشکر کرد.
فرماندار شهرستان عسلویه اظهار کرد : بحث تولید و حمایت از آن در اولویت برنامه های ماست و توجه به تولید و امنیت را وظیفه ذاتی خود می دانیم و معتقدیم که باید پتروشیمی ها و مدیران عامل آرامش داشته باشند و نگاه ما به تولید توجه به این مقوله است.
وی در خصوص اهمیت تامین خوراک پتروشیمی ها و فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز در جامعه تصریح کرد : ما و مصرف کننده ما باید به این باور برسیم که رعایت الگوی مصرف می تواند یک پتروشیمی را نجات دهد و ما ضرورت این مسئله مهم را در شورای اداری مطرح خواهیم کرد و از دکتر انصاری نیک مدیر عامل محترم پتروشیمی مرجان دعوت می نمائیم که اهمیت این موضوع را در شورای اداری شهرستان تشریح نمایند.
لازم به ذکر است در این دیدار موضوعات مرتبط  مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر تداوم تعاملات و ارتباطات دوجانبه نیز تاکید شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


عالی
کار خوبی کرده
سلام و خوب
شرایط خوبیه
کار خوبی کرده
خسته نباشید
در کلیه متن ها و تیترها نظرات منتشر نمیشود د یا چند روز طول میکشد
ماشالله