۲
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۱۴۵۲۹۷
جواد اوجی:

بانک تجارت، عملا بانک‌ سازمانی وزارت نفت است

وزیرنفت دردیدار با‌ مدیرعامل بانک تجارت، خواستار اهتمام دو چندان بانک تجارت برای حضوردرپروژه‌های بزرگ نفتی و پتروشیمی به منظورحمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها، مجموعه‌های تولیدی و پروژه‌های بزرگ صنعت پتروشیمی درسال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» شد.
بانک تجارت، عملا بانک‌ سازمانی وزارت نفت است
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، مهندس جواد اوجی وزیر نفت در دیدار با دکتر هادی اخلاقی فیض آثار؛ خواستار اهتمام دوچندان بانک تجارت برای حضور در پروژه‌های بزرگ نفتی و پتروشیمی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و مجموعه‌های تولیدی درسال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» شد و گفت: سوابق طولانی و مثبت بانک تجارت در حوزه انرژی عملا این بانک را به بانک سازمانی وزارت نفت تبدیل کرده و این وزارتخانه از راهکارهای پیشنهادی بانک برای چابک‌سازی و بهبود فرآیندهای همکاری دو سازمان استقبال می‌کند. 
وزیر نفت با ابراز خرسندی از همکاری دیرینه و گسترش روابط با بانک تجارت در تعامل با این وزارتخانه گفت: بانک تجارت، بانک بزرگ و شناخته شده در حوزه نفت و انرژی کشور است و با توجه به تجارب ارزنده این بانک امیدوارم در آینده نزدیک شاهد ارتقای سطح همکاری‌ها باشیم. 
دکتر اخلاقی در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بانک تجارت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی کشور؛ با بیان اینکه شعبه شرکت نفت جزو اولین شعب بانکی در بدو تاسیس (بانک بازرگانی) بوده است، گفت: این بانک از دیرباز تاکنون، بانک سازمانی این صنعت بوده و سابقه همکاری بانک تجارت از سال‌های ابتدایی تاسیس شرکت ملی نفت، به عنوان بخشی از تاریخ بانک ثبت شده است. این بانک علاوه بر شعبه مستقل وزارت نفت، دربیش از ۴۰ شعبه و باجه در مجموعه شرکت‌های نفت و پتروشیمی خدمات تخصصی خود را ارائه می‌دهد. 



مدیرعامل بانک تجارت ادامه داد: بانک تجارت همواره تلاش می‌کند، بهترین خدمات مالی را با توجه به نیاز این وزارتخانه طراحی کند و به عنوان بانک انرژی کشور وظیفه خود می‌داند، با ارائه مدل‌های جدید تامین مالی و ورود به پروژه‌های بزرگ و بلند مدت صنعت نفت، در توسعه اهداف اقتصادی دولت گام بردارد. 
وی با تاکید بر اینکه یکی از افتخارات بانک تجارت خدمت‌رسانی به مشتریان بزرگ و سازمانی و در راس همه آن‌ها وزارت نفت است، اظهارداشت: ارتباط مستحکم این بانک با مجموعه شرکت‌های نفت و پتروشیمی کشور فرصت مناسبی را برای پیمانکاران و فعالان این عرصه فراهم کرده است و خوشبختانه در سال‌های گذشته، تعامل بانک تجارت با حوزه نفت رو به افزایش بوده و از سوی دیگر شعب بانک تجارت در خارج از کشور نیز همکاری قابل ملاحظه‌ای را در زمینه بانکداری بین الملل با حوزه انرژی داشته‌اند. 
اخلاقی در پایان با قدردانی از حسن نظر و همکاری مجموعه وزارت نفت با بانک تجارت گفت: امیدواریم با توجه به چشم‌انداز مثبت توسعه و رونق در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی کشور، این بانک بتواند نقش خود را در کمک به پیشبرد پروژهای مرتبط با این وزارتخانه به خوبی ایفاء کند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


غریبه عسلویه
متاسفانه هیچ خدماتی حداقل به کارمندان نفت نمیده و فقط حقوق‌ها را گروگان گرفته درحالی که بقیه بانک ها میگن اگر حقوقتون را پیش ما واریز کنند حداقل صد تومان وام ۴ درصد میدهیم ولی بانک تجارت با هزارتا منت و کلی ضامن وام ۱۸ درصد میده. چرا ما نمیتوانیم انتخاب کنیم حقوقمان در بانک دلخواهمان پرداخت شود که امتیازی برایمان قائل شوند؟؟؟