۲
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
کد مطلب : ۱۴۵۵۸۴
حبیب آقاجری:

مافیای صنعت پتروشیمی باقی‌مانده از دولت قبل در بدنه دولت

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: انتصاب مدیران غیربومی و پروازی برای صنایع پتروشیمی‌ بندر ماهشهر غیرقابل قبول است و رییس جمهور باید به این موضوع ورود کند.
مافیای صنعت پتروشیمی باقی‌مانده از دولت قبل در بدنه دولت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه با انتقاد نسبت به انتصاب مدیر عاملان پروازی و غیربومی برای صنایع پتروشیمی در بندر ماهشهر بیان داشت: در ابتدای دولت سیزدهم، آیت‌الله رییسی، وعده حذف مدیران غیربومی و پروازی را به مردم خوزستان داد و یکی از شعارهای ایشان در انتخابات نیز همین بود.
وی ادامه داد: متاسفانه وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخلاف وعده‌های رییس جمهور، اقدام انتصاب مدیرعاملان غیربومی برای صنایع پتروشیمی کرده‌ است که این موضوع با اعتراض به حق مردم همراه بوده و اصلا قابل قبول نیست.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید نسبت به انتصابات در صنایع زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: به نظر می‌رسد مافیای صنعت پتروشیمی باقی مانده از دولت قبل، در بخشی از بدنه این وزارتخانه نفوذ کرده و در انتصاب مدیران غیربومی و پروازی نقش ایفا می‌کنند.
آقاجری افزود: در شهرستان بندر ماهشهر و در حوزه انتخابیه، جوانان و مدیران توانمند زیادی که شایستگی تصدی پست مدیرعاملی را داشته باشند، وجود دارد که متاسفانه اقای عبدالملکی از زمان تصدی وزارت، از ظرفیت این جوانان استفاده نکرده و دائما در حال انتصاب مدیران پروازی در سمت‌های مختلف است.
نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: مردم مظلوم خوزستان، بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) از رییس جمهور انتظار دارند نسبت به تحقق وعده‌های خود و به کارگیری مدیران شایسته بومی توجه و اهتمام ویژه‌ای‌ داشته باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


دقیقا و متاسفانه درسته و حالا صحبت های روحانی بیشتر به چشم می آید که می گفت من کاره ایی نیستم اگر فسادگران زمان وی بد بودند چرا خیلی از آنها هنوز هستند خدا را شکر با آمدن آقای بیات تا حدودی انتصاب خوبی در پتروشیمی ها انجام شده ولی متاسفانه آقای علی عسکری هنوز دست بکار نشده قرار نیست مدیرعاملان زمان زنگنه و ختلان فساد کنند و بعد فقط برکنار شوند
علی
شرط انتخاب مدیر کارآمدی است نه بومی