۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۱۴۶۸۵۴
رئیس‌جمهوری:

عقب‌ماندگی‌ها در میدان‌های مشترک جبران شد

رئیس‌جمهوری گفت: خوشبختانه امروز با ابتکار عمل و تلاش‌های همکاران وزارت نفت، عقب‌ماندگی‌ها در برداشت از میدان‌های مشترک جبران شده است.
عقب‌ماندگی‌ها در میدان‌های مشترک جبران شد
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  سیدابراهیم رئیسی در نشست روز یکشنبه (۱۲ تیرماه) هیئت دولت به ضرورت افزایش تولید نفت و گاز طبیعی برای پاسخ به نیازهای صادراتی به‌ویژه در میدان‌های مشترک تاکید کرد و گفت: میدان‌های مشترک ذخایر ملی کشور است و دولت در صیانت از این ذخایر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. خوشبختانه امروز با ابتکار عمل و تلاش‌های همکاران وزارت نفت، عقب‌ماندگی‌ها در برداشت از میدان‌های مشترک جبران شده است.
وی به بهره‌برداری از ۲۰۹ طرح صنعتی و معدنی هم‌زمان با روز ملی صنعت و معدن اشاره کرد و افزود: تکمیل حلقه‌های زنجیره ارزش مواد معدنی یکی از برنامه‌های مهم تحولی دولت است. در این زمینه برنامه‌ریزی جدی کرده‌ایم و لازم است ابعاد این حرکت به کمک رسانه‌ها برای افکار عمومی تبیین شود.
رئیس‌جمهوری ارائه جزئیات طرح‌های افتتاح شده به مردم را امیدآفرین خواند و از مسئولان امر خواست جزییات این کار بزرگ اعم از تعداد واحدهای فعال شده، رقم سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی و نتایج آن را با مردم در میان بگذارند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی