۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۱۴۹۵۹۷

رکورد تولید بنزین در پالایشگاه آبادان شکسته شد

مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت: تولید بیش از ۲۵ میلیون لیتر بنزین در پالایشگاه آبادان و بندر صادراتی ماهشهر در شرایط سخت تحریم با تکیه بر توان مهندسان و متخصصان داخلی محقق شد.
رکورد تولید بنزین در پالایشگاه آبادان شکسته شد
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، حکیم قیم مدیرعامل پالایشگاه آبادان با بیان اینکه دستیابی به این رکورد با تلاش شبانه روزی کارکنان این مجموعه در پالایشگاه آبادان و بندر صادراتی ماهشهر محقق شد، اظهار داشت: تولید بیش از ۲۵ میلیون لیتر بنزین در پالایشگاه آبادان و بندر صادراتی ماهشهر در شرایط سخت تحریم با تکیه بر توان مهندسان و متخصصان داخلی محقق شد.
وی با اشاره به حفظ واحد‌های فاز ۳ پالایشگاه آبادان در شرایط عملیاتی افزود: عملیات اورهال واحد‌های فاز ۳ که به گفته بازرسان و ناظران وزارت نفت باید در حالت عادی و در وضعیت خاموشی واحد در مدت سه ماه انجام شود در ۲۸ روز انجام شد.
قیم تامین سوخت بنزین از جنوب تا غرب کشور برای تمامی زائران اربعین حسینی و تامین بنزین از مشهد تا شمال در ماه‌های مرداد و شهریور امسال را افتخاری دیگر برای پالایشگاه آبادان برشمرد.
وی افزود: پالایشگاه آبادان از بین ۱۰ پالایشگاه کشور و با وجود پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان تولیدکننده بیشترین سوخت کشور، توانست سرآمد پالایشگاه‌های کشور شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی