۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۱۵۰۲۲۳

هجمه تل آویو علیه ایران درباره نفتکش

رسانه های رژیم صهیونیستی هجمه شدیدی را علیه ایران در زمینه حمله به نفتکش میلیاردر صهیونیست به راه انداخته اند.
هجمه تل آویو علیه ایران درباره نفتکش
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  رسانه های رژیم صهیونیستی هجمه شدیدی را علیه ایران در زمینه نفتکش هدف قرار گرفته آغاز کرده اند و تلاش می کنند که آنرا به ایران نسبت دهند.
بر اساس این گزارش، کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از مقام‌های نظامی ناشناس این رژیم ادعا کرد که ایران پشت حمله سه‌شنبه به نفتکش میلیاردر صهیونیست قرار دارد.
این رسانه صهیونیست ادعا کرد: هدف اصلی ضربه زدن به یک هدف مرتبط با اسرائیل نبود، بلکه اختلال در آمادگی‌ها برای جام جهانی فوتبال در قطر که در مجاورت (عمان) قرار دارد، بوده است.
روزنامه صهیونیستی هآرتص به نقل از مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد: حمله به نفتکش اسرائیلی خطای استراتژیک ایران بود. دستگاه های امنیتی اسرائیل معتقدند حمله به این نفتکش چالش آفرینی ایران برای کشورهای غربی است.
به گزارش الجزیره، رسانه های صهیونیستی مدعی شدند: ارتش آمریکا به همتای اسرائیلی خود اعلام کرده است که پهپاد به کار گرفته در حمله از نوع شاهد ایرانی است.
لازم به ذکر است که آسوشیتدپرس ساعاتی پیش به نقل از منابع آگاه اعلام کرد یک نفت‌کش متعلق به یک میلیاردر اسرائیلی در دریای عمان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.
به گفته این مقام آگاه که آسوشیتدپرس می‌گوید یکی از مقامات دفاعی کشورهای غرب آسیاست و نخواسته نامش فاش شود، این حمله شامگاه سه‌شنبه با پهپادهای انتحاری انجام شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی