۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۱۵۳۳۸۶

توقیف فرآورده های نفتی قاچاق در قصرشیرین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح پاکسازی محل‌های انبار سوخت قاچاق در شهرستان قصرشیرین از کشف و توقیف ۱۵ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در این طرح خبر داد.
توقیف فرآورده های نفتی قاچاق در قصرشیرین
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، سرهنگ «جلیل سلطانی» روز یکشنبه در این ارتباط افزود: در این رابطه ۲۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز جمع آوری و توقیف شد که شامل ۲۶ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو است که روانه پارکینگ گردید.
وی اظهار کرد: همچنین با اجرای این طرح گسترده علاوه بر کشف ۱۵ هزار لیتر فرآورده های نفتی، ۳۷ عدد تانکر فلزی سه تا ۱۰ هزار لیتری و ۲ هزار و ۳۱ عدد گالن ۲۰ لیتری نیز کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه در ادامه گفت: هشت محل نگهداری سوخت نیز در این طرح تخریب و امحا و ۲ دستگاه پمپ مخصوص تخلیه گازوئیل نیز توقیف شد.
سرهنگ سلطانی ادامه داد: ارزش اموال مکشوفه در حوزه سوخت در این طرح ۱۵میلیارد ریال برآورد شده و در این رابطه نیز سه عامل اصلی قاچاق و انبار سوخت نیز دستگیر شدند.
شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲مرز انجام می شود.
استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی