۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۱۵۴۰۹۱

کیفیت بنزین کلانشهرها با اروپا برابری می کند

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هم اکنون بنزینی که در کلانشهرها توزیع می شود، از نظر کیفیت با تولید بنزین در اروپا برابری می کند.
کیفیت بنزین کلانشهرها با اروپا برابری می کند
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، سالاری نسب مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: ما الان بنزینی که طبق مصوبه دولت در کلانشهر‌ها توزیع می‌کنیم بنزین یورو هست. یعنی از نظر کیفیت با بنزینی که در اروپا تولید می‌شود یکسان است، از این نظر در کلانشهر‌ها مشکلی نداریم، اداره استاندارد خروجی‌های از انبار را کنترل می‌کند برای توزیع در کلانشهر‌ها و قبل از کنترل کیفیت و برای کیفیتش صادر نشود امکان توزیع وجود ندارد.
او گفت:برای دی و بهمن ماه سال گذشته ما چیزی حدود ۲۵ درصد به صورت میانگین عرضه کرده ایم، یعنی به عبارتی رشد مصرف را داشتیم که انتظار این رشد را هم ما نداشتیم. سال گذشته مصرف ما در دی و بهمن حدود ۹۰ تا ۹۲ بود، اما اکنون ما رکورد ۱۱۶ تا ۱۱۸ میلیون لیتر در روز را زدیم یعنی خودش تاثیر مستقیم می‌گذارد.
سالاری نسب درباره سرب در بنزین داریم یا خیر؟ گفت: اصلا ما چیزی بعنوان سرب در بنزین داخلی نداریم، نه داخلی و نه وارداتی به هیچ عنوان استفاده نمی‌شود. ما گوگرد پالایشگاه هایمان زیر ۵۰ پی پی ام است، این دوستان ما در اداره استاندارد به شدت این را پایش می‌کنند به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهند که غیر از این توزیع شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی