۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۱۵۴۱۰۹

جزئیات تغییر ساعت کاری ادارات از ۱۵ خرداد ماه

سخنگوی صنعت برق گفت: ساعت کار اداری بر اساس مصوبه هیات وزیران از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد و این امر کمک بزرگی به صرفه‌جویی در مصرف است.
جزئیات تغییر ساعت کاری ادارات از ۱۵ خرداد ماه
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، مصطفی رجبی مشهدی افزود: اصلاح ساعت کار اداری در اوج بار برنامه‌ای است که هرساله تنظیم و اجرایی می‌شده است.
وی ادامه داد: براین اساس برنامه به گونه‌ای تنظیم می‌شده که ساعت کار از ۷ صبح آغاز و تا ۱۳ عصر به پایان می‌رسید.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق کشور خاطر نشان کرد: امسال با توجه به اینکه تغییر ساعت رسمی کشور را نداشتیم و موقع اذان صبح حدود ۳ صبح است و یک ساعت و نیم تا یک ساعت و ۴۰ د قیقه بعد طلوع آفتاب را داریم فرصت مناسبی است که از روشنایی روز و نیز خنکی این موقع برای کارکرد سیستم‌ها بیشتر بهره‌برداری شود.
رجبی مشهدی گفت: بر این اساس و طبق مصوبه هیات وزیران قرار است از ساعت ۶ صبح در زمان اوج بار کار اداری شروع شود و تا ساعت ۱۳ خاتمه یابد.
وی ادامه داد: این طرح صرفه جویی قابل ملاحظه ای در مدیریت انرژی خواهد داشت زیرا در این مصوبه پیش‌بینی شده یک ساعت قبل از خاتمه کار در مناطق عادی سیستم‌های سرمایشی خاموش شوند.
سخنگوی صنعت برق افزود: همچنین در مناطق گرم همزمان با خاتمه کار سیستم‌های سرمایشی خاموش شوند.
رجبی مشهدی خاطرنشان کرد: این اقدام برای آن است که بتوانیم انرژی صرفه‌جویی شده را به بخش تولید کشور اختصاص دهیم و نیز برق به صورت مطمئن برای سایر بخش‌ها تامین شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی