۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۱۵۴۱۸۵

پیگیری خروج انبار نفت کاشان از شهر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت:خروج انبار نفت کاشان از محدوده شهری به عنوان یکی از خواسته‌های مردم در حال پیگیری است.
پیگیری خروج انبار نفت کاشان از شهر
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، عبدالله گیتی منش مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان با اشاره به اینکه انبار نفت کاشان در خیابان مطهری این شهر قرار دارد و قدمت آن به حدود ۵۰ سال پیش بازمی‌گردد، گفت: موضوع انتقال انبار نفت کاشان از اواسط دهه ۸۰ مطرح و برای این منظور زمینی به وسعت ۵۰ هکتار در کیلومتر ۱۰ جاده قدیم کاشان- نطنز در نظر گرفته شد.
او با بیان اینکه اینکه انبار نفت فعلی کاشان در زمینی به وسعت چهار هکتار است، گفت: به دلیل استقرار این انبار در مرکز شهر، تردد نفتکش‌ها به آن فقط در موارد ضروری صورت می‌گیرد و بیشتر فراورده‌های نفتی مورد نیاز این منطقه از اصفهان تامین می‌شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان ادامه داد: در سفر استانی سال گذشته هیئت دولت به استان اصفهان بر انتقال انبار نفت کاشان به خارج از شهر تاکید شد، اما این طرح مستلزم همکاری مسئولان برای تغییر کاربری زمین فعلی انبار نفت است.
گیتی منش اضافه کرد: یکی از انتظارات ما از مسئولان شهرستان کاشان این است که برای تنظیم اسناد مالکیت و تغییر کاربری زمین فعلی انبار نفت، همراهی کنند تا با افزایش ارزش افزوده و واگذاری آن بتوان بخشی از منابع مالی اجرای طرح را تامین کرد.
او با اشاره به سفر اخیر مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران به کاشان برای پیگیری روند اجرایی خروج انبار نفت از شهر، اظهار امیدواری کرد با تامین منابع مالی مورد نیاز، احداث انبار نفت در زمین ۵۰ هکتاری در نظر گرفته شده برای آن، زودتر آغاز شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی