۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۱۵۴۸۹۰

بازدید مدیرعامل هلدینگ تاپیکو از غرفه رسکو در ایران اکسپو ۲۰۲۳

مدیرعامل هلدینگ تاپیکو ازغرفه شرکت روانکاران احیاء سپاهان (رسکو) در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران بازدید کرد. 
بازدید مدیرعامل هلدینگ تاپیکو از غرفه رسکو در ایران اکسپو ۲۰۲۳
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در این دیدار که جمعی از مدیران ارشد تاپیکو نیز در آن حضور داشتند، دکتر مسعود اسم خانی ضمن گفت و گو با مهدی حسنی مدیرعامل رسکو در جریان روند اقدامات و برنامه‌های این شرکت در سال 1402 قرار گرفت. 
اسم خانی همچنین با اظهار خرسندی از فعالیت های شرکت رسکو، تاکید کرد که روند حرکت کنونی شرکت باید با قوت و قدرت ادامه یابد. 
وی همچنین درجریان مهم ترین اقدامات تحقیق و توسعه شرکت قرار گرفت و افزود: با توجه به اینکه تولید گریس از مزیت های رقابتی شرکت رسکو محسوب می شود، انتظار می رود در سال مهار تورم، رشد تولید  شاهد ایجاد تنوع و بومی سازی محصولات تخصصی گریس و پیشتازی این شرکت در بازارهای صادراتی در منطقه خاورمیانه باشیم. 
پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران موسوم به «ایران اکسپو 2023» که با حضور بیش از یک هزار و 200 فعال اقتصادی از 30 کشور جهان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است، مرکزی برای تبادل تجاری میان تولیدکنندگان محصولات مختلف صنعتی در حوزه های پتروشیمی، پوشاک، لوازم خانگی، انرژی و ... است. 
غرفه روانکاران احیاء سپاهان در این نمایشگاه واقع در سالن 40، تا 20 اردیبهشت ماه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.



ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی