۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۴
کد مطلب : ۱۵۵۶۸۷

ده برابر شدن قیمت کارت سوخت با چه مجوزی؟!

با وجود جهش ده برابری قیمت کارت سوخت و محدودیت های شدید در عرضه سوخت با کارت آزاد پمپ بنزین ها، همچنان مالکین وسایل نقلیه برای تحویل کارت سوخت خود در صف های چند ماهه بلاتکلیف هستند.
ده برابر شدن قیمت کارت سوخت با چه مجوزی؟!
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،تعلل در تحویل کارت سوخت شخصی و کاهش شدید کارت آزاد در پمپ بنزین ها، موجب شلوغی و صف های طویل در جایگاه ها شده و با وجود وعده‌های مکرر مسئولین وزارت نفت این مشکلات حل نشده است. به رغم اطلاعیه های شرکت ملی پالایش و پخش، بنا بر بررسی های میدانی صورت پذیرفته متقاضیان کارت سوخت شخصی از ماه های پایانی سال ۱۴۰۱ در انتظار دریافت کارت های سوخت خود بسر می برند.
با وجود تکالیف قانونی بودجه سال جاری مبنی بر عرضه سوخت با کارت شخصی در سال ۱۴۰۲ و محدودیت های شدید در عرضه با کارت آزاد جایگاه داران، تاخیر در تحویل کارت های سوخت با وجود گران شدن ۱۰ برابری هزینه دریافت کارت سوخت در سالی که رهبری تاکید بر مهار تورم را در شعار سال اعلام کرده اند، توجیهی ندارد جز ضعف مدیران دولت سیزدهم که در مقام اجرای قانون ها قبل از رفع موانع اجرایی به محدود سازی کارت های آزاد جایگاه ها پرداخته اند و مردم را با مشکلات متعددی مواجه ساخته اند.
حال سوال اینجاست این افزایش ده برابری قیمت تولید کارت سوخت شهروندان مسئول! با مجوز کدام نهاد و یا دستگاه سیاست‌گذار اجرایی صورت پذیرفته است؟
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی