۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۱۵۵۷۴۰

رونمایی از بسته های اعتباری جدید بانک رفاه

معاون مدیر عامل بانک رفاه کارگران در امور اجرایی و بازاریابی از طراحی و نهایی شدن بسته های اعتباری جدید از سوی این بانک به منظور توسعه خدمات و گسترش همکارهای متقابل با شرکت های کارگزار بورس به ویژه بورس کالا خبر داد.
رونمایی از بسته های اعتباری جدید بانک رفاه
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مجید صالح با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی(بانک، بورس وبیمه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گفت: بسته های اعتباری جدید در آینده نزدیک نهایی خواهند شد و از این طریق تحول چشم گیری در تعاملات متقابل بانک رفاه با شرکت های کارگزار بورس شکل خواهد گرفت. 
صالح به افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران و نقش این مهم در توسعه خدمات این بانک در حوزه بورس اشاره کرد و گفت: با نهایی شدن این افزایش سرمایه که با تلاش مستمر مدیر عامل و هئیت مدیره این بانک عملیاتی شد، محدودیت ها به لحاظ مکفی نبودن سرمایه بانک برداشته خواهد شد و قادر خواهیم بود خدمات و فعالیت های بانک رفاه در تمامی حوزه ها از جمله بازار سرمایه و شرکت های فعال در این حوزه را گسترش دهیم.
 
وی به ارزیابی پانزدهیمن نمایشگاه صنعت مالی پرداخت و گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصت ارزشمندی است تا فعالان صنعت بورس، بانک و بیمه بخشی از فعالیت ها و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار دهند.
صالح خاطر نشان ساخت: بانک رفاه کارگران نیز سعی کرد از این فرصت استفاده و برخی از خدمات و محصولات متنوع خود در بخش های مختلف را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی