۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۱۵۶۱۸۰

پایان هفته سخت طلا تمام می‌شود؟

قیمت جهانی طلا در اوایل معاملات روز جمعه آمریکا و پیش از تعطیلی بازار، اندکی افزایش و نقره اندکی کاهش یافت. البته هر دو بازار یک شبه به پایین‌ترین سطح سه ماهه خود رسیدند.
پایان هفته سخت طلا تمام می‌شود؟
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، گاوهای نر فلزات گرانبها همچنان از اثرات نزولی بانک‌های مرکزی رنج می‌برند که این هفته سیاست‌های پولی سختگیرانه‌ای را که احتمالاً تقاضای جهانی برای فلزات را کاهش می‌دهد و بازده اوراق قرضه دولتی را بالا نگه می‌دارد، پایین نگه داشتند.
طلای اگوست با ۵.۴ دلار افزایش به ۱۹۲۹ دلار و ۱۰ سنت و نقره جولای با ۰.۰۹۲ دلار افزایش به ۲۲.۳۷۵ دلار رسید.
بازارهای سهام جهانی کاهش یافتند. در گزارش آمده است که فعالیت در بخش تولید ایالات‌متحده به پایین‌ترین سطح خود در شش ماه گذشته رسیده است.
از نظر فنی، یک روند نزولی قیمت شش هفته‌ای در نمودار وجود دارد. هدف صعودی بعدی قیمت بولز این است که در معاملات آتی آگوست بالاتر از مقاومت در ۲۰۰۰ دلار بسته شود.
تحلیلگران اظهارکردند که این فلز گرانبها همچنان از تغییر شتاب دلار آمریکا سود می‌برد. هر اونس طلای آگوست آخرین بار با یک درصد افزایش با ۱۹۴۴ دلار و ۴۰ سنت معامله شد.
کریس ویلیامسون، اقتصاددان ارشد تجاری در S&P Global Market Intelligence در این گزارش گفت که علیرغم کندی فعالیت، داده‌ها حاکی از رشد اقتصادی انعطاف پذیر ۲ درصدی در سه ماهه دوم است. با این حال، رشد همچنان به مخارج بخش خدمات وابسته است، با این که تولید پس از سه ماه رشد دوباره به سمت نزول می‌رود.
بر اساس گزارش کیتکو، شاخص مدیران خرید بخش تولیدی منطقه یورو در ماه ژوئن به ۴۳.۶ رسید که کمتر از حد انتظار بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی