۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۱۵۶۱۹۱

کشف۳۰هزار لیترگازوئیل قاچاق درخراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی از یک دستگاه تریلی در شهرستان نهبندان کشف شد.
کشف۳۰هزار لیترگازوئیل قاچاق درخراسان جنوبی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سرهنگ حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ماموران ایستگاه بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان  در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی نفت کش مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند. 
وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراوردهای نفتی کشف کردند. 
وی افزود: مأموران در این خصوص یک دستگاه تریلی توقیف و یک نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه