۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۱۵۶۲۱۶

افزایش ظرفیت و نوسازی اسکله‌های صادرات نفت

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به تدوین برنامه جامع پنج ساله گفت: این برنامه شامل مواردی از جمله افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی، نوسازی اسکله‌های صادراتی، ارتقای ناوگان دریایی و... است.
افزایش ظرفیت و نوسازی اسکله‌های صادرات نفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،عباس غریبی با تشریح برنامه‌های عملیاتی و توسعه‌ای شرکت پایانه‌های نفتی ایران در قالب یک برنامه جامع پنج ساله اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان شرکتی فنی، تخصصی و عملیاتی برای اینکه به شکل مدرن و مبتنی بر فناوری‌های نو چه از نظر سخت‌افزار و چه نرم‌افزار اداره شود، باید بر اساس برنامه‌ای منسجم و منظم در برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های محوله حرکت کند.
وی تصریح کرد: از آنجایی که یکی از تأکیدهای محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در بازدید از پایانه نفتی خارک، تدوین برنامه پنجساله شرکت بود، با انجام نشست‌های کارشناسی و مدیریتی برنامه‌های شرکت در قالب برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت طراحی و تدوین می‌شود.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: اهم برنامه‌ها با محور «افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی نفت خام با انجام رسوب‌زدایی و تعمیرات اساسی مخازن، همچنین ساخت مخازن جدید»، «نوسازی و بهینه‌سازی اسکله‌های صادراتی»، «بهینه‌سازی، نوسازی و ارتقای ناوگان دریایی»، «ارتقای سطح ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل»، «بازرسی فنی و تعمیرات خطوط لوله به‌عنوان شریان اصلی صادرات نفت»، «بهینه‌سازی و تعمیرات اساسی تاسیسات جانبی و پشتیبان»، «توجه به حوزه منابع انسانی و خدمات پشتیبانی»، «نگاه ویژه به حوزه ساخت و خرید داخل تجهیزات و کالاها»، «حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت» و «مستندسازی عملکرد و فعالیت‌ها» در قالب برنامه پنجساله تدوین خواهد شد.
غریبی تأکید کرد: کارکنان شرکت در همه مناطق عملیاتی و ستاد با روحیه جهادی همواره برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام مأموریت‌های صنعت نفت تلاش می‌کنند و در این سال‌ها در زمینه فعالیت‌های مرتبط با صادرات نفت‌خام و میعانات گازی و پهلودهی و جداسازی نفتکش‌ها و در حوزه‌های مختلف تعمیرات و نگهداری تجهیزات و تأسیسات کارهای بزرگی را به سرانجام رسانده‌اند. در آینده نیز تلاش خواهد شد بر اساس این برنامه جامع پنجساله برای دستیبابی به اهداف و مأموریت‌های محوله اقدام‌های شایسته‌ای انجام شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی