۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۹
کد مطلب : ۱۵۶۵۵۲

افتتاح بیمارستان غدیر با حمایت بانک رفاه

همزمان با عید سعید غدیر خم، مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی غدیر به عنوان یکی از کلان‌بیمارستان‌های کشور که با حمایت‌های مالی بانک رفاه کارگران احداث و تجهیز شده است، توسط آیت‌الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور در محل مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش تهران افتتاح شد.
افتتاح بیمارستان غدیر با حمایت بانک رفاه
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مراسم افتتاح این کلان بیمارستان 821 تخت‌خوابی با حضور جمعی از مقام‌های کشوری و لشگری و دکتر حمیدرضا فتحی‌بیرانوند قائم‌مقام مدیرعامل بانک رفاه کارگران و عضو هیئت مدیره و جمعی از معاونان این بانک برگزار شد. 
قائم‌مقام مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران به تشریح حمایت‌های این بانک در احداث و تجهیز مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی غدیر پرداخت و مشارکت در این مهم را از جمله مصادیق حمایت‌های بانک رفاه از حوزه سلامت برشمرد و گفت: این بانک در دو مرحله و با اختصاص تسهیلات مناسب در راستای تامین مالی این ابرپروژه ملی مشارکت داشت و این مهم در راستای توسعه همکاری‌های متقابل با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و به منظور ایفای نقش موثر در حوزه سلامت کشور و مسئولیت‌های اجتماعی اجرایی شد. 
 
دکتر فتحی‌بیرانوند با بیان اینکه بخش قابل توجهی از ظرفیت‌های بانک رفاه کارگران به عنوان بانک سلامت محور کشور در اختیار حوزه سلامت قرار دارد، خاطرنشان ساخت: سازمان‌های تامین اجتماعی و بیمه سلامت از جمله سازمان‌های فعال در این حوزه هستند که همکاری‌های گسترده‌ای با بانک رفاه کارگران دارند و بیش از 40 درصد از ظرفیت‌های عملیاتی و خدمات ارائه شده از سوی بانک رفاه اختصاص به جامعه هدف این سازمان‌ها دارد. 
وی به خدمات بانک رفاه کارگران به فعالان حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: این بانک علاوه بر ارائه خدمات به دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌های خصوصی، خدمات بانکی و اعتباری بسیار گسترده‌ای نیر به فعالان این حوزه ارائه کرده است که از جمله می‌توان به طرح مهر سلامت اشاره کرد. 
قائم مقام مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه همکاری‌های بسیار گسترده‌ای نیز با شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه سلامت دارد و حمایت‌های بسیار ارزشمندی از این شرکت‌ها به عمل آورده است. 
وی با بیان اینکه بانک رفاه کارگران اقدامات گسترده‌ای نیز در راستای حمایت از صنعت دارویی کشور داشته است، خاطرنشان ساخت: این بانک به سهم خود سعی کرده است تا با حمایت از شرکت‌های داروسازی و توزیع دارو و داروخانه‌ها نسبت به رشد و تداوم فعالیت کسب‌و‌کارهای فعال در این بخش اقدام کند و از این طریق دسترسی بیماران به داروی مورد نیاز را تسهیل بخشد. 

دکتر فتحی‌بیرانوند به خدمات بانک رفاه کارگران در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: کارکنان این بانک در این ایام از جان مایه گذاشتند و اجازه ندادند خللی در ارائه خدمات بانک ایجاد شود و در همین راستا 18 نفر از همکاران معزز این بانک به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند. 
وی بر ضرورت گسترش همکاری‌های متقابل بانک رفاه کارگران و حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک به این مهم اعتقاد راسخ دارند و ارائه خدمات به کادر درمان و قشر زحمت‌کش حوزه سلامت را وظیفه ذاتی بانک رفاه می‌دانند.
دکتر فتحی‌بیرانوند به قانون تمرکز حساب‌های دولتی در بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: اگرچه این قانون باعث شد تا بخشی از حساب‌های حوزه سلامت از بانک رفاه کارگران خارج شوند اما این موضوع تاثیری بر رویکرد این بانک در حمایت از این حوزه ندارد و همچنان آمادگی داریم تا همکاری‌های متقابل خود با دانشگاه‌های علوم پزشکی، جامعه پزشکی و قشر زحمت‌کش و ارزشمند درمان را گسترش دهیم.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی