۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۱۵۶۸۰۲

قیمت فروش نفت ایران به آسیا افزایش یافت

رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش کرد ایران قیمت فروش رسمی انواع گریدهای نفتی خود برای عرضه به خریداران آسیایی در ماه میلادی آینده را افزایش داد.
قیمت فروش نفت ایران به آسیا افزایش یافت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،منابع آگاه به رویترز گفتند: ایران قیمت فروش رسمی نفت سبک "ایران لایت" که در اوت سال ۲۰۲۳ به خریداران آسیایی عرضه می‌کند را سه دلار و ۱۵ سنت در هر بشکه بالاتر از قیمت پایه منطقه‌ای نفت عمان/دوبی تعیین کرد که در مقایسه با ژوئیه، ۱۵ سنت افزایش داشت.
همچنین قیمت فروش نفت سنگین ایران در اوت، یک دلار و ۱۰ سنت در هر بشکه بالاتر از قیمت پایه خاورمیانه تعیین شد که در مقایسه با ژوئیه، پنج سنت افزایش نشان می‌دهد. قیمت نفت فروزان یک دلار و پنج سنت در هر بشکه بالاتر از قیمت پایه منطقه‌ای تعیین شد که نسبت به ژوئیه، ۱۰ سنت افزایش داشته است.
قیمت نفت سروش برای اوت، دو دلار و ۴۰ سنت در هر بشکه پایین‌تر از قیمت پایه نفت خاورمیانه تعیین شد که ۱۵ سنت در مقایسه با ژوئیه، افزایش داشت. قیمت نفت پارس، ۵۰ سنت در هر بشکه پایین‌تر از قیمت پایه منطقه‌ای فروخته خواهد شد که در مقایسه با قیمت ماه میلادی جاری، ۱۵ سنت در هر بشکه افزایش نشان می‌دهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی