۳
۶
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۱۵۷۳۷۲
اختصاصی نفت ما/

سرپرست پتروشیمی مروارید منصوب شد!؟

پتروشیمی مروارید تنها شرکت سودآور پتروفرهنگ است، لذا باید ثبات مدیریتی در این شرکت ادامه یابد و افراد مغرض معلوم الحال از آب گل آلود خلا مدیریتی هلدینگ پتروفرهنگ به دنبال ماهیگیری نباشند.
سرپرست پتروشیمی مروارید منصوب شد!؟
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،باقر نژاد پیشتر معاون برنامه ریزی صندوق ذخیره فرهنگیان بود.
پیش از این اسدالله غلامپور مدیرعاملی پتروشیمی مروارید را برعهده داشت.
بررسی های نفت ما نشان می دهد که بر اساس اساسنامه پتروشیمی مروارید انتخاب و انتصاب مدیرعامل الزاما بایستی به امضا سه نفر از اعضای هیات مدیره این شرکت برسد؛ به عبارت دیگر با توجه به اینکه تاپیکو یک سیت مدیریتی و اهداف دو سیت از ۵ سیت مدیریتی این شرکت را در اختیار دارند، بایستی نسبت به این انتصاب موافقت نمایند و صندوق ذخیره فرهنگیان با دارا بودن ۲ سیت مدیریتی به تنهایی امکان انتصاب مدیرعامل را ندارد  لذا خبر نفت ما بر اساس شنیده ها بوده و دکتر غلامپور کماکان مدیرعاملی پتروشیمی مروراید را در اختیار دارد.
شایان ذکر است که پتروشیمی مروارید تنها شرکت سودآور پتروفرهنگ است، لذا باید ثبات مدیریتی در این شرکت با همدلی و هم افزایی ادامه یابد.

 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آدم امیدوار میشه به سلامت سیستم های نظارتی…
صمد رضایی از ممسنی
مهندس باقر نژاد فردی با لیاقت و تحصیلکرده که امیدوارم که مثل همیشه موفق و سربلند باشد..
خیلی الان بروفیش حقوقی راببین ۴۱۲ملیون
همین که ظاهر سازی همچون غلامپور را برداشتند جای شکرش باقیه
احمد
پس چی شد?
فیش حقوقی واضافه کارش را هم دقت کنید تازگی لو رفته ۴۱۲ملیون حقوق نماینده وزیرومدعی جهادگر وانقلابی ومجاهد هر روزیه فیش حقوقی البته ازایشون دیگه ازنجومی رد کرده ...................... ودولت فاسدترومدعی