۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹
کد مطلب : ۱۵۷۶۴۲

پیام مدیر عامل بانک رفاه برای سالروز بازگشت آزادگان به میهن

دکتراسماعیل للـه گانی، مدیر عامل بانک به مناسبت ۲۶ مرداد ماه، در پیامی سالروز بازگشت سرافرازانه و غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.
پیام مدیر عامل بانک رفاه برای سالروز بازگشت آزادگان به میهن
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،متن پیام به این شرح است: 
تاریخ پر افتخار این سرزمین کهن و مقدس، سرشار از رویدادها و حوادثی است که شکوه و سربلندی ملت ایران را بیش از پیش به جهانیان عرضه می کند. 26 مرداد ماه، سالروز ورود غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در زمره رویدادی‌های افتخارآفرین کشور است که جوانان غیور و شجاع پس از سال ها اسارت و دوری از وطن به کشور بازگشتند.
آزادگان سرافراز، جوانان از جان گذشته ای بودند که هستی خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و سال ها در اسارت با صبر و بردباری و تحمل سختی ها و مرارت ها درس مقاومت و ایستادگی بر سر آرمان ها و اهداف را برای نسل های آینده به خوبی به رشته تحریر درآوردند.
امنیت و آرامش ایران اسلامی که اکنون نام و آوازه موفقیت ها و دستاوردهایش فراگیر شده و از مرزها فراتر رفته است، مرهون رشادت ها و از خودگذشتگی های ایثارگران از جمله آزادگان سرافرازی است که خاک مقدس این سرزمین را از تجاوز و دست درازی دشمنان به آن مصون نگه داشتند.
سالروز ورود افتخار آفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم. برای این عزیزان و خانواده محترم آن ها از درگاه خداوند سبحان سلامتی، شادکامی و آرامش مسئلت دارم.
  اسماعیل للـه گانی 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی