۲
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۱۵۷۷۰۸

همکاری پتروشیمی مروارید و بانک ملت

دکتر دولت آبادی مدیرعامل بانک‌ ملت، ضمن دیدار با دکتر غلامپور مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
همکاری پتروشیمی مروارید و بانک ملت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، بعد از این بازدید، در نشستی که پیرامون تعامل و ارتباط بین بانک ملت و پتروشیمی مروارید برگزار شد دکتر غلامپور با قدردانی از حضور مدیرعامل بانک‌ ملت، بیان داشتند: اقدامات خوبی در شرکت پتروشیمی مروارید در راستای تولید بیشتر و همچنین توسعه شرکت انجام شده است.
در این نشست تأکید شد که تعاملات بانک‌ ملت‌ و شرکت پتروشیمی مروارید افزایش یابد و در همین زمینه تفاهم‌نامه ­ای نیز بین طرفین امضا شد.
در پایان این نشست دکتر دولت­ آبادی مدیرعامل بانک‌ ملت از تلاش­های شرکت پتروشیمی مروارید در امر استمرار تولید و ارزآوری برای کشور تقدیر کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ح. فراهانی
آقای غلامپور خودت خسته نشدی انقدر عکس گرفتی و تفاهم نامه الکی امضا کردی؟؟؟؟ خودت یه سرچ بزن ، بیشتر از کل عمر 15 ساله مروارید تو 6 ماه از خودت عکس گذاشتی اینور و اونور.....
توی 6 ماه مدیریت جز خرج الکی و اضافه کردن نفرات بی خاصیت به پتروشیمی مروارید چیکار کردی؟؟؟البته چرا یه سانتافه هم برای سواری خودت ردیف کردی.....