۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۷
کد مطلب : ۱۵۷۸۸۰

پیام مدیر عامل بانک رفاه برای روز پزشک

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن روز پزشک و داروساز، را تبریک گفت.
پیام مدیر عامل بانک رفاه برای روز پزشک
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،متن پیام به این شرح است:  
هفته اول شهریور ماه در تقویم ملی کشور مقارن با ایام فرخنده ای است و جامعه پزشکی کشور روزهای "پزشک" و "داروساز" را جشن می‌گیرند. این روزها را به این عزیزان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. 
در عصر کنونی که تغییرات با شتاب زیادی در حال رخ دادن است، جامعه پزشکی نقش مهم و حیاتی در فرایند توسعه و امنیت اجتماعی و روانی شهروندان بر عهده دارد. پزشکان با استفاده از دانش خود، نه تنها به درمان بیماران می پردازند و درد و رنج ناشی از بیماری را می زدایند، بلکه با ایجاد آرامش، امید بخشی را در جامعه ترویج می کنند.
امروزه، سنگ بنای توسعه و پیشرفت، نیروی انسانی سالم، قوی، با تجربه و کاردان است. شکوفایی کشور بدون توجه به حوزه سلامت که در پرورش نیروی انسانی سالم، قوی و با انگیزه نقش دارد، امکان پذیر نیست. جامعه پزشکی طبقه ای فرهیخته و پرتلاشند که باید قدردان این تلاش ها بود و دست آنان را به گرمی فشرد.
یکی از افتخارات بانک رفاه کارگران، خدمت رسانی به جامعه پزشکی کشور است. در طی یک دهه گذشته، تعامل و همکاری های متقابل با دانشگاه های علوم پزشکی، تأسیس شعبه در بسیاری از بیمارستان های کشور و خدمت رسانی مطلوب به جامعه پزشکی، بخشی از تلاش های بانک در این عرصه است؛ به گونه ای که از بانک رفاه به عنوان بانک عامل حوزه سلامت کشور یاد می شود و این روند همچنان ادامه دارد.  
از درگاه خداوند متعال برای همه فعالان حوزه سلامت کشور به ویژه پزشکان و دارو سازان، سلامتی و توفیق خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به هموطنان عزیز را مسئلت می نمایم.
 اسماعیل للـه گانی  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی