۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۱۵۸۹۴۶

قطعی برق ۶۰ هزار مشترک در تگزاس آمریکا

آمارهای لحظه‌ای نشان می‌دهد که هم اکنون برق بیش از ۱۰۰ هزار مشترک در آمریکا قطع شده و بیشترین خاموشی‌ها مربوط به ایالت تگزاس است.
قطعی برق ۶۰ هزار مشترک در تگزاس آمریکا
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، آمارهای لحظه‌ای نشان می دهد که هم اکنون برق بیش از 60 هزار مشترک در ایالت تگزاس آمریکا از مدار خارج شده است. تعداد خاموشی‌ها در سراسر آمریکا بیش از 100 هزار مشترک است.
بیشترین قطعی برق در ایالت تگزاس مربوط به شهرهای کروکی، هندرسون، اندرسون، اسمیت و فانین می‌شود و به‌طور کلی 9 شهر در این ایالت با خاموشی چندین هزار مشترک روبرو هستند. در ایالت لوئیزیانا هم که همسایه شرقی تگزاس به‌شمار می‌رود، تعداد خاموشی‌ها به بیش از 32 هزار مشترک رسیده است.
اوضاع در کالیفرنیا، نیوجرسی و فلوریدا هم چندان مساعد نیست به‌گونه‌ای که در کالیفرنیا برق بیش از 7 هزار مشترک قطع شده و در دو ایالت دیگر نیز به ترتیب 3209 و 2644 مشترک دسترسی به شبکه توزیع نیرو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست داده‌اند.
دلیل قطعی برق چند ده هزار مشترک ایالت تگزاس و لوئیزیانا وقوع طوفان سهمگین در این دو ایالت بوده و طوفان مذکور شب گذشته از شمال ایالت تگزاس عبور کرده است.
موسسه آنکور اعلام کرده که وقوع سیل در برخی مناطق تگزاس اتصال به شبکه توزیع نیرو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با مشکل مواجه کرده است.
آنکور می‌گوید: به بیش از 66 هزار مشترک اخطار احتمال قطعی برق ارسال کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی