۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۱۵۹۱۷۶

اولویت وزارت نفت توسعه متوازن جزیره خارگ است

عباس غریبی اظهار کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران علاوه بر وظیفه ذاتی خود نگاه ویژه ای به حوزه پیرامونی به خصوص مردم جزیره خارگ در قالب مسئولیت های اجتماعی دارد.
اولویت وزارت نفت توسعه متوازن جزیره خارگ است
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: تاکید وزیر محترم نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و هدف و اولویت وزارت نفت توسعه متوازن جزیره خارگ است که همسو با توسعه صنعتی مردم هم به رفاه پایدار دست یابند.
  عباس غریبی روز دوشنبه به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت در دیدار با امام جماعت اهل سنت جزیره خارگ اظهار کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران علاوه بر وظیفه ذاتی خود نگاه ویژه ای به حوزه پیرامونی به خصوص مردم جزیره خارگ در قالب مسئولیت های اجتماعی دارد.
وی افزود: مردم به عنوان ولی نعمتان ما هستند اگر نظام جمهوری اسلامی اقتدار و عظمتی دارد به پشتوانه همین مردم است.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: موفقیت‌های مسلمانان در عرصه‌های مختلف حاصل حفظ وحدت است و اتحاد و همدلی در بین مردم جزیره خارگ موجب خوشحالی است.
غریبی با تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت یادآورشد: وحدت امت اسلامی از طرفی مایه مباهات و خوشحالی جهان اسلام و از طرفی نیز موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام می شود.
وی ادامه داد: اختلاف و ایجاد تفرقه در جامعه خسارت جبران ناپذیری دنبال دارد و سبب می‌شود که دشمنان دین اسلام به اهداف پلید خود دست یابند.
امام جمعه اهل سنت خارگ گفت: ما هر چه داریم در سایه وحدت و یکپارچگی بین امت اسلام هست و نمود واقعی این مهم پیروزی در زمان جنگ تحمیلی بود.
شیخ احمد کنعانی افزود: در زمان جنگ تحمیلی وقتی جزیره خارگ مورد تهاجم دشمن قرار گرفت، همه اهالی منطقه دوشادوش هم با این نماد وحدت و یکپارچگی توانستند بر دشمنان خود پیروز شوند.
وی یادآورشد: ما این نعمت آسایش و امنیت امروزی را مدیون خون شهدا و امام شهدا هستیم و هم اکنون که ما به پیشرفت های شگرفی دست پیدا کرده ایم همه در سایه وحدت و یگپارچگی امت مسلمان ایران است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی