۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۱۵۹۳۰۲

کمک وزارت نفت برای عمران و آبادی باشت

گرامی اظهار داشت: ۱۲۰ میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف تعریف و در اختیار نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت با هدف ابلاغ به وزارت نفت برای تزریق اعتبارات اهدایی معرفی شده است.
کمک وزارت نفت برای عمران و آبادی باشت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،فرماندار شهرستان باشت می‌گوید: ۱۲۰ میلیارد تومان پروژه در بخش‌های مختلف برای تزریق اعتبارت اهدایی نفت در این شهرستان تعریف شده است.
نادر گرامی اظهار داشت: 120 میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف تعریف و در اختیار نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت با هدف ابلاغ به وزارت نفت برای تزریق اعتبارات اهدایی معرفی شده است.
وی عنوان کرد: بیشتر این پروژه‌ها در بخش‌های احداق و تکمیل مکان‌های ورزشی از جمله چمن مصنوعی و همچنین احداث جاده بین مزارع و احداث کانال‌های آبیاری است که امیدوارم با تکمیل و بهره برداری شاهد ازتقای شاخص‌ها در این حوزه‌ها باشیم.
گرامی از افزایش بیش از 100 درصدی اعتبارات تملک دارایی باشت خبر داد و افزود: مجموع اعتبارات تملک دارایی شهرستان باشت 106 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته بیش از 100 درصد افزایش دارد.
وی ابراز کرد: شهرستان باشت از نظر زیرساخت‌های آموزشی شرایط خوبی دارد، خیلی از مدارس نوسازی شده‌اند، با توجه به صحبت‌هایی که با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد داشتیم چندین مدرسه شهری و روستایی توسط خیرین کلنگ زنی شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان باشت بیان کرد: در این دولت 9 مدرسه با 55 کلاس درس شهری و روستایی تعریف شد که هفت مدرسه اجرایی و افتتاح شد و دو  مدرسه نیز در تیرماه سال 1401 کلنگ زنی و در مهرماه افتتاح شدند.
گرامی ادامه داد: در نشست نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با مدیرعامل بانک ملی کشور مقرر شد بانک از محل مسئولیت‌های اجتماعی یک مدرسه 6 کلاسه برای یکی از روستا‌های پرجمعیت شهرستان احداث کند.
وی با اشاره به پروژه‌های مخابراتی در شهرستان باشت گفت: چند سایت همراه اول و ایرانسل افتتاح شد، احداث یک سایت در بهره عنا، توسعه سایت شاه‌زینعلی، توسعه و جانمایی سایت حاج‌قلندر، مله برفی امام‌ضامن، جزو طرح‌های مخابراتی شهرستان بوده است.
گرامی با اشاره به اینکه پروژه فیبر نوری از چم بلبل تا سرتنگ بیدک که در بهمن‌ماه سال 1401 کلنگ‌زنی شد، بالغ بر 40 کیلومتر طول دارد، و هم اکنون فعال است، ادامه داد:  در حوزه گازرسانی به مناطق روستایی، به زودی پروژه مناطق شاه بهرام، فتح، گوهرگان و ده بزرگ انعقاد قرار داد می‌شود و بعد از این تبدیل به شهرستان سبز می‌شویم.

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی