۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۱۵۹۳۲۴

پتروشیمی بوعلی رکورد سودآوری را می‌شکند

رحیمی پور گفت: در ۶ ماهه امسال بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرده‌ایم و جزییات سود آوری شرکت هم تا پایان مهر ماه در صورت‌های مالی حسابرسی نشده شرکت در سامانه کدال بارگزاری خواهد شد.
پتروشیمی بوعلی رکورد سودآوری را می‌شکند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،استراتژی فروش و روند سود آوری پتروشیمی بوعلی سینا در سال جاری روند رو به رشد سود آوری شرکت را نشان می‌دهد.این شرکت در ۹ ماهه رکورد سود آوری  سال گذشته را می‌شکند.
  محمد رحیمی پور، مدیر مالی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در خصوص عملکرد این شرکت در ۶ماهه ابتدایی سال گفت:  فروش و سود شرکت در سال جاری نسبت به سال قبل حتما افزایشی خواهد بود.
رحیمی پور گفت: در ۶ ماهه امسال بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرده‌ایم  و جزییات سود آوری شرکت هم  تا پایان مهر ماه در صورت‌های مالی حسابرسی نشده شرکت در سامانه کدال بارگزاری خواهد شد.
رحیمی پور در خصوص نرخ فروش محصولات شرکت  گفت:  نرخ فروش‌ محصولات شرکت  ۳۷۵۰۰ تومان است که در  همان بازار دوم  انجام می‌شود.
وی گفت: پیش بینی شرکت این است که در ۹ ماهه سود کامل  سال  گذشته را محقق کنیم. درنتیجه بخشی از محصولات این شرکت در مخازن موجود می باشند که باتوجه به روند افزایشی قیمت ها در نیمه دوم سال از این محل سودی بیش از یک همت کسب خواهیم کرد و افزایش قیمت ها درنتیجه عدم فروش محصولاتی نظیر برش سنگین ورافینیت قابل توجه خواهد بود.
مدیر مالی پتروشیمی بوعلی سینا با بیان اینکه پیش بینی قیمت نفت در بودجه شرکت ۸۵ دلار بوده و در حال حاضر حدود ۹۲ دلار است ، گفت: طبق پیش بینی پتروشیمی بوعلی سینا، نفت خام تا ۱۰۰دلار هم افزایش خواهد داشت در نتیجه،  با  وضع کنون انبار  و حفظ محصولاتی مانند برش سنگین، یک همت از این محل  کسب سود می‌کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


راه نجات اقتصاد
باید همه پتروشیمیها به دولت ( مردم ) برگردد !!
اینها را به ناحق تاراج کرده اند .
واگذاری صنایع ثروتساز مانند پتروشیمی = کسری بودجه دولت = تورم !!

خصوصی سازی = سراپا فساد و تبانی
خصوصی سازی = تورم
خصوصی سازی = اختلاف طبقاتی
خصوصی سازی = تبعیض شغلی و حقوقی
خصوصی سازی در تورم بالا = خودکشی اقتصادی
این درامدها کجاست ؟!
خصوصی سازی = تورم

مسؤولان سالم این موضوع ساده و مهم را بفهمند !!

اهداف مسؤولان نا سالم هم که مشخص است : رانتخواری !!