۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۱۵۹۳۹۳

وزارت نیرو مکلف به ساخت آب شیرین‌کن شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو را مکلف کردند تا تمهیدات لازم جهت تامین و ساخت حداقل ۸۰ درصد از آب شیرین‌کن‌های مورد نیاز استان‌های واقع در سواحل خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر را فراهم کند.
وزارت نیرو مکلف به ساخت آب شیرین‌کن شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو را مکلف کردند تا تمهیدات لازم جهت تامین و ساخت حداقل ۸۰ درصد از آب شیرین‌کن‌های مورد نیاز استان‌های واقع در سواحل خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر را فراهم کند.
 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در  جلسه علنی نوبت صبح امروز دوشنبه و در ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، بند الحاقی ۱ ماده ۴۰ لایحه را به تصویب رساندند.
بر اساس بند الحاقی ۱ ماده ۴۰ لایحه برنامه، وزارت نیرو مکلف است از طریق بخش خصوصی تا پایان اجرای برنامه، تمهیدات لازم جهت تأمین، طراحی و ساخت حداقل هشتاد درصد (%۸۰) از آب شیرین کن های مورد نیاز استان های واقع در سواحل خلیج فارس و دریای عمان و دریای خزر را از طریق خرید تضمینی آب شیرین شده و نیز مدیریت هوشمند و تجمیع خرید آب شیرین کن ها از طریق انتقال فناوری به داخل توسط جهاد دانشگاهی، دانشگاه ها، مراکز پژوهش و شرکت های دانش بنیان به انجام برساند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی