۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۱۵۹۴۶۲

اقدامات ویژه صنعت گاز برای جذب نیرو

باهوش درباره تعداد جذب نیرو در این مجموعه گازی گفت: ۳۵۴ نفر از طریق آزمون استخدامی وزارت نفت جذب شدند که تا دی‌ماه به طور کامل در مجموعه مشغول به‌کار می‌شوند، از سویی تا سال ۱۴۰۳، حدود ۹۳۵ نفر نیز جذب می‌شوند.
اقدامات ویژه صنعت گاز برای جذب نیرو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی برنامه‌ها و اقدام‌های انجام‌شده برای جذب نیرو و توجه به سرمایه انسانی در این مجموعه را تشریح کرد.
احمد باهوش با اشاره به برگزاری آزمون برای جذب جوانان بومی استان بوشهر در مجتمع گاز پارس جنوبی توضیح داد: همسو با توجه ویژه به سرمایه انسانی و بحث خانواده، کارکنان مجموعه به‌صورت ۱۴ روز کار و ۱۴ روز استراحت فعالیت خود را انجام می‌دهند که این قانون از فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ به‌طور عملی در بخش عمده نیروهای پیمانکاری مجتمع گاز پارس جنوبی در دو بخش فنی و غیرفنی اعمال شده است.
وی افزود: در بخش فنی به‌دلیل تغییر رویه کارکرد نیروها از دو یک به دو دو، تعداد ۸۵۸ نفر کمبود نیروی فنی در حوزه بازرسی، اچ‌اس‌ئی، تعمیرات و بهره‌برداری به‌وجود آمد که آزمون برای جذب این تعداد، پس از  طی فرآیند قانونی و اخذ مصوبات لازم در تاریخ ۳۱ شهریورماه سال ۱۴۰۲ در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: نتایج آزمون کتبی براساس اعلام دانشگاه خلیج فارس تا چند روز آینده اعلام می‌شود و افراد تا دو و سه برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می‌شوند، همچنین پیش‌بینی می‌کنیم ۸۵۸ نفر پس از گذراندن مراحل تأییدیه، حداکثر تا اول آذرماه امسال فعالیت خود را آغاز کنند.
باهوش درباره تعداد جذب نیرو در این مجموعه گازی گفت: ۳۵۴ نفر از طریق آزمون استخدامی وزارت نفت جذب شدند که تا دی‌ماه به طور کامل در مجموعه مشغول به‌کار می‌شوند، از سویی تا سال ۱۴۰۳، حدود ۹۳۵ نفر نیز جذب می‌شوند.
وی تصریح کرد: تا پایان امسال نیز ۳۲۰ نفر از فارغ‌التحصیلان «الف» جذب خواهند شد، همچنین تبدیل وضعیت ۲ هزار و ۷۵۰ نفر که در مجموعه مشغول به‌کار بودند نیز انجام شده یا در حال انجام است و ۸۵۸ نفر هم به‌صورت پیمانکاری از طریق آزمون جوانان بوشهری جذب خواهند شد.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی همچنین با اشاره به راه‌اندازی باشگاه هم‌اندیشی استعدادهای درخشان در این مجتمع بیان کرد: شرایط بسیاری از کارکنان توانمند و نخبه پس از گذر زمان با دیگران برابر می‌شود که برای جلوگیری از این آفت و هجرت جوانان کشور باشگاه هم‌اندیشی استعدادهای درخشان مجتمع گاز پارس جنوبی را راه‌اندازی کردیم که خانم و آقا با حضور در این مجموعه به ارائه ایده و طرح‌های خود می‌پردازند.
باهوش تأکید کرد: تاکنون از این باشگاه به‌خوبی استقبال شده و با استفاده از آن توانستیم ارتباط صنعت و دانشگاه را حفظ کنیم، به‌طوری که اکنون ۲۰ نفر با مدرک دکترا، ۳۸ نفر با مدرک کارشناسی ارشد و ۱۰ نفر نیز با مدرک کارشناسی عضو این باشگاه هستند و حمایت از آن خروجی قابل توجهی برای صنعت نفت و گاز به‌همراه دارد تا از این ظرفیت علمی به‌طور مطلوب بهره ببریم.
وی یادآور شد: شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت هم از حرکت حمایت کردند و بی‌شک خروجی عملی تشکیل این باشگاه را خواهیم دید.

منبع: شانا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی