۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۱۶۰۱۵۰

کشف بیش از ۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی شهرتسان قزوین افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۴ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته از شرکت نفت بوده را کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر کردند.
کشف بیش از ۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در قزوین
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل بیش از چهار هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران یگان امداد در عوارضی "قزوین-زنجان" خبرداد.
 سرهنگ بیژن خدایی گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی "قزوین-زنجان"، به یک دستگاه کامیونت مشکوک و بلافاصله دستور توقف آن را صادر کردند.
فرمانده انتظامی شهرتسان قزوین افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، 4 هزار و 500 لیتر گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته از شرکت نفت بوده را کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده را یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی