۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۷
کد مطلب : ۱۶۰۳۴۱

تأکید وزیر نفت بر استمرار استقلال و اداره تخصصی صندوق بازنشستگی نفت

مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت گفت: مهندس اوجی وزیر نفت ضمن تأکید بر اداره تخصصی، استقلال و غیردولتی بودن صندوق‌های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت، بر استمرار اداره صندوق‌ها هماهنگ با سیاست‌های توسعه‌ای وزارت نفت با رویکرد حرفه‌ای و بنگاه اقتصادی تأکید کرد.
تأکید وزیر نفت بر استمرار استقلال و اداره تخصصی صندوق بازنشستگی نفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت گفت: مهندس اوجی وزیر نفت بر استمرار اداره تخصصی، استقلال و غیردولتی بودن صندوق‌های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت و اداره صندوق‌ها هماهنگ با سیاست‌های توسعه‌ای وزارت نفت با رویکرد حرفه‌ای و بنگاه اقتصادی تأکید کرده است.
علی فروزنده در نشست با حضور جمعی از مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های گروه اقتصادی صندوق بازنشستگی نفت با اشاره به وظایف سنگین روابط‌عمومی‌ها در شرایط فعلی اظهار داشت: باتوجه‌به حجم بالای اطلاعات نادرستی که بعضاً به‌صورت سازماندهی شده یا ناشی از عدم مسئولیت‌پذیری در استفاده از رسانه‌ها در فضای عمومی کشور و به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، وظیفه روابط‌عمومی‌ها در تبیین واقعیت‌ها و همچنین نشان‌دادن تلاش‌های گسترده کارکنان صنعت نفت برای پیشرفت کشور و چرخیدن چرخ‌های اقتصاد، بی‌بدیل و غیرقابل‌جایگزین است.
وی اداره صندوق بازنشستگی نفت و شرکت‌های زیرمجموعه آن به‌وسیله متخصصانی از درون گروه اقتصادی صندوق‌ها را دلیل اساسی توفیق این صندوق در سودآوری و رشد سرمایه‌گذاری‌های مولد و افزایش تولید دانست و گفت: ازاین‌جهت وظیفه مضاعفی بر عهده روابط‌عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی است که هم تلاش‌های در حال انجام را به‌خوبی تبیین و اطلاع‌رسانی کنند و هم به بازنشستگان و شاغلان صنعت نفت اطمینان خاطر بدهند که منابع و دارایی‌های صندوق بازنشستگی با حداکثر دقت مدیریت و از آنها صیانت می‌شود.
مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت ادامه داد:  مهندس اوجی وزیر نفت ضمن تأکید بر اداره تخصصی، استقلال و غیردولتی بودن صندوق‌های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت، بر استمرار اداره صندوق‌ها هماهنگ با سیاست‌های توسعه‌ای وزارت نفت با رویکرد حرفه‌ای و بنگاه اقتصادی تأکید کرد.
وی افزود: مدیران شرکت‌های تحت مدیریت شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی نفت نیز باید در ایفای این وظیفه سنگین به روابط‌عمومی‌ها کمک کنند تا بتوانند به اصلاح تصویر معوج شکل‌گرفته در جامعه نسبت به صنعت نفت کمک کنند.
فروزنده اضافه کرد: بر اساس اصول حاکم بر اداره صنعت نفت در دولت سیزدهم، بارها از مدیران روابط‌عمومی خواسته‌ام و اینجا نیز تکرار می‌کنم که باید از روابط‌عمومی تأسیسات محور، به روابط‌عمومی انسان‌محور تغییر رویه بدهیم و بدانیم که انسان‌های متخصص و مسئولیت‌پذیر محور توسعه به‌خصوص در بخش مهم و زیربنایی نفت و گاز هستند.
وی ادامه داد: دستاوردهای صنعت نفت مهم‌ترین دستاوردهای اقتصادی ملی کشور در ۴۰ سال گذشته بوده‌اند و مردم نیز باید از عمق و گستردگی این دستاوردها، به‌خصوص در مقایسه با کشورهای درحال‌توسعه هم رده ما در جهان مطلع شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مجتبی
سلام مگر چه بحثی در خصوص صندوق مطرح هست که شخص وزیر بر استقلال آن تاکید میکند ؟؟؟؟