۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۱۶۰۴۶۵

کشف سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: در بازرسی از این محل هشت هزار لیتر سوخت با سه عدد تانکر ثابت سوخت و ۱۰۰ عدد پیت ۲۰ لیتری و یک دستگاه موتور برق کشف شد.
کشف سوخت قاچاق در قصرشیرین
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سرهنگ «ایمان مرادی»  افزود: این میزان سوخت قاچاق شامل گازوئیل و بنزین است که با اهتمام جدی ماموران انتظامی و در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی حین کنترل خودروهای عبوری و پاکسازی محلات آلوده این شهرستان کشف شده و این طرح همچنان ادامه دارد.
وی اظهار کرد: همچنین امروز پنجشنبه با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و محله محور محل انبار سوخت در باغات جنب گلخانه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قصرشیرین شناسایی و بازرسی شد.
فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: در بازرسی از این محل هشت هزار لیتر سوخت با سه عدد تانکر ثابت سوخت و ۱۰۰ عدد پیت ۲۰ لیتری و یک دستگاه موتور برق کشف شد.
فرمانده انتظامی قصرشیرین در ادامه گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.
مرادی، مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان مرزی قصرشیرین را از مهمترین اولویت کاری در سال جاری ذکر کرد و گفت: آمار بالای کشفیات قاچاق در شهرستان مرزی قصرشیرین، بیانگر اهتمام دستگاه ها در مبارزه با این پدیده است.
رییس پلیس قصرشیرین، از شهروندان خواست در صورت مواجه با هرگونه مورد مشکوک به ویژه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان، مراتب را از طریق تماس به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.
سرهنگ مرادی گفت: از تعامل و همکاری بسیار خوب مردم با فراجا برای مقابله با قاچاقچیان سوخت بسیار قدردانی می کنیم و از همین جا اعلام می کنیم طرح مقابله با قاچاق سوخت با شدت تمام ادامه دارد و برخورد قاطع و جدی در انتظار قاچاقچیان سوخت است و فضا را برای کسانی که در امر قاچاق سوخت فعالیت دارند ناامن خواهیم کرد.
شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲مرز انجام می شود.
استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
 
منبع: ایرنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی