۱
۱۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۱۶۰۴۷۴
شانس چه کسی بیشتر است؟ 

گزینه‌های جدید برای مدیریت بر هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان

انرژی گستر سینا که در سال ۱۳۸۶ توسط بنیاد مستضعفان تاسیس شده ابتدا در حوزه بالادستی فعالیت خود را آغاز کرد و سپس گستره فعالیت‌های خود را در حوزه انرژی افزایش داد.
گزینه‌های جدید برای مدیریت بر هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،با افزایش احتمال تغییر مدیریت شرکت انرژی گستر سینا که هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان محسوب می‌شود، گزینه‌هایی برای جانشینی علیرضا صادقی مدیرعامل فعلی آن مطرح شده‌اند.
انرژی گستر سینا که در سال ۱۳۸۶ توسط بنیاد مستضعفان تاسیس شده ابتدا در حوزه بالادستی فعالیت خود را آغاز کرد و سپس گستره فعالیت‌های خود را در حوزه انرژی افزایش داد.
از حمید بورد مدیرعامل سابق شرکت نفت فلات فاره، محسن پاک‌نژاد معاون وزیر نفت بر منابع هیدروکربوری در دولت گذشته، عباس کاظمی مدیرعامل اسبق شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی، مرضیه شاهدایی مدیرعامل اسبق شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علی اصولی مدیرعامل سابق شرکت نفت خزر و حسین حاج حسینی رئیس پیشین سازمان حراست صنعت نفت به عنوان گزینه‌های اولیه مدیریت بر انرژی گستر سینا مطرح بوده‌اند اما آخرین خبرها حکایت از آن دارد که در حال حاضر شانس حمید بورد و محسن پاک‌نژاد برای تصدی این سمت بیشتر باشد. گویا از بورد و پاک‌نژاد برنامه هم اخذ شده و تیم اجرایی اولیه این دو نفر هم تا حدی مشخص شده که نشان می‌دهد به احتمال زیاد، گزینه نهایی از بین بورد و پاک‌نژاد انتخاب خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


امیر
به نظر من بهترین گزینه برای تصدی این پست کسی نیست جز دکتر ابراهیم سلیمی که هم ریاست هیئت مدیره سابق این هلدینگ را داشته و آشنایی کامل بر سیستم نظارتی این هلدینگ را داشته است و هم فردی متعهد و جهادی بوده و می‌باشد.
سلام هيچكدام نمي شوند اينها همه بازنشسته هستند گزينه اقاي دهقان دكتر عرشيا انصاري معاون مهندسي و طرحهاي شركت سرمايه گذاري اهداف و از نزديكان دكتر دهقان هست كه در كميته نفت ستاد انتخابات دكتر دهقان بود
ناشناس
امیدوارم آقای دهقان در اسرع وقت معاون اقتصادی اش را هم عوض کنه تل شرکت پویاتر بشه.
محمد خاکپور
با سلام و احترام فراوان خدمت سردار رشید اسلام جناب آقای دکتر دهقان انتخاب و انتصاب ایشان را به خانواده بزرگ بنیاد مستضعفان تبریک و تهنیت عرض می نمایم موفقیت ایشان را از خداوند متعال خواستارم انشالله، از جناب آقای دهقان عاجزانه خواهشمندم نسبت به تغییر و تعویض گسترده تمام مدیران و از جمله کارمندانی که با بی سوادی و پارتی یک میز را اشغال کردنند عوض بشوند تا بدنه اصلی بنیاد از لوث عده ای بی سواد پاکیزه و مطهر شود انشاالله
شاهدایی تا کی باید هی خرابی به بار بیاره و دوباره برگرده، نابودی پتروفرهنگ و انرژی سپهر کم نبود
خود این تغییر، فارغ از اینکه چه کسی جایگزین میشود نشون میده که چشم انداز بهتری به سمت آینده وجود داره. به انتخاب آقای دکتر دهقان احترام می‌گذاریم. قطعا بهترین تصمیم رو خواهند گرفت.
خدا رو شكر اقاي عظيمي فر شد و انشا الله شركتهاي زير مجموعه و به خصوص بهران را كه اكثر كاركنانش دچار بي انگيزگي شده اند نجات دهد متاسفانه ماندن بيش از انداز برخي مديران و بي انكيزگي انها موجب تزريق بي انگيزگي و روزمرگي در شزركتها مي شود
سلام
محم تر از اینکه چه کسی میاد، رفتن مدیرعامل فعلی هلدینگ انرژی هست. همین که به این نتیجه رسیده اند که ایشون شایسته نیست و باید بره خودش جای امیدواری دارد
به نظرم سعید بوربور بهترین گزینه برای مدیرعاملی انرژی سیناست
ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه