۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۱۶۰۶۳۵

نفت برنت ۸۲ دلار و ۷۳ سنت شد

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۲۶ سنت معادل ۰.۳۲ افزایش به ۸۲ دلار و ۷۳ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۲۳ سنت معادل ۰.۲۹ درصد افزایش ۷۸ دلار و ۴۹ سنت معامله می‌شود.
نفت برنت ۸۲ دلار و ۷۳ سنت شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۲۶ سنت معادل ۰.۳۲ درصد افزایش به ۸۲ دلار و ۷۳ سنت رسید.
 قیمت نفت در شرایطی در اولین ساعت تجارت در روز چهارشنبه افزایش یافته که نگرانی در مورد تنش‌های خاورمیانه ادامه دارد و ارزش دلار پایین آمده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 26 سنت معادل 0.32 افزایش به 82 دلار و 73 سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با 23 سنت معادل 0.29 درصد افزایش 78 دلار و 49 سنت معامله می‌شود.
رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیروهای نظامی آن عملیاتی در روز چهارشنبه علیه حماس در بزرگ‌ترین بیمارستان غزه اجرا می‌کنند.
رئیس جمهور آمریکا در روز سه‌شنبه اعلام کرد روزانه مذاکراتی برای آزادی گروگان‌های تحت اختیار حماس برگزار می‌شود و این اتفاق خواهد افتاد.
طبق گزارش موسسه نفت آمریکا، شرکت‌های انرژی این کشور در هفته منتهی به دهم نوامبر 1.8 میلیون بشکه نفت خام به ذخایر نفتی اضافه کرده‌اند.
آژانس بین المللی انرژی در روز سه‌شنبه پیش بینی خود از رشد تقاضا را افزایش داد، اما دورنمای سال آینده میلادی این آژانس بسیار پایین‌تر از پیش‌بینی‌های اوپک است.
این احتمال که فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را در بهار آینده پایین می‌آورد ارزش دلار را به پایین‌ترین رقم طی یک ماه و نیم گذشته رسانده است. پایین آمدن ارزش دلار خرید نفت را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا ارزان‌تر کرده و تقاضا برای آن را بالا می‌برد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی