۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۱۶۰۷۲۷

تکذیب واریز یارانه سوخت به کارت ملی

هیچ مصوبه ای در خصوص تغییر شیوه واریز یارانه بنزین نه در صحن مجلس و نه در کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم مصوب نشده است.
تکذیب واریز یارانه سوخت به کارت ملی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم برخی اخبار منتشر شده مبنی بر مصوبه مجلس در رابطه با واریز یارانه سوخت به کارت ملی افراد را تکذیب کرد.
محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه  ضمن تکذیب این خبر که "مجلس دولت را ملزم به واریز یارانه بنزین به کارت ملی کرده است" گفت: کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم در خصوص تعیین تکیلف نحوه اختصاص یارانه بنزین هیچ بند مجزایی را مورد بررسی قرار نداده است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم تصریح کرد: در رابطه با یارانه بنزین ما صرفا همان متن لایحه دولت را مورد بررسی قرار دادیم که در آن آمده بود که "دولت مجاز است  به منظور رعایت عدالت و صیانت از ذخایر انرژی کشور تدبیری را اتخاذ کند که همه ایرانی ها بتوانند از یارانه حامل های انرژی به شکل برابر استفاده کنند". 
وی ادامه داد: البته این موضوع چیز جدیدی نیست و در قانون هدفمندی یارانه ها پیش از این به دولت چنین مجوزی داده شده است. علاوه بر این باید توجه داشت که کمیسیون تلفیق هیچگونه تاکیدی بر حامل انرژی خاصی نداشته است.
زنگنه خاطرنشان کرد: در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم پیشنهاد اضافه شدن تبصره ای مطرح شد که بر اساس آن سهمیه بنزین هر فرد به کارت ملی او واریز شود که کمیسیون به این تبصره رای نداد لذا الزام دولت به واریز بنزین به کارت ملی رای نیاورد و جزو مصوبات کمیسیون تلفیق و صحن مجلس نیست و صرفا ما به لایحه دولت رای دادیم.
هیچ مصوبه ای در خصوص تغییر شیوه واریز یارانه بنزین نه در صحن مجلس و نه در کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم مصوب نشده است. 
منبع:تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی