۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۱۶۱۴۱۰

حضور پتروفرهنگ در «نمایشگاه اوراسیا»

پتروفرهنگ به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان متانول جهان و محصولات دیگری نظیر اتیلن گلایکول، اتیلن گلایکول، تری اتیلن گلایکول، اوره، آمونیاک و کریستال ملامین با هدف دستیابی به بازارهای جدید بین المللی، بهره گیری از دانش روز نیز در این نمایشگاه در سالن خلیج فارس طبقه دوم غرفه شماره ۷ حضور فعال خواهد داشت.
حضور پتروفرهنگ در «نمایشگاه اوراسیا»
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،هلدینگ پتروفرهنگ در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا که از ۱۳ تا 16 آذر ماه با حضور شرکت‌های ایرانی و کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و برخی کشورهای عضو شانگهای و شورای همکاری خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، حضور فعال داشت.
 دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا که از ۱۳ تا 16 آذر ماه با حضور شرکت‌های ایرانی و کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و برخی کشورهای عضو شانگهای و شورای همکاری خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
غرفه پتروفرهنگ در این نمایشگاه میزبان بازرگانان، تولید‌کنندگان، کار آفرینان و مدیران ارشد کشور‌های عضو شامل روسیه، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و همچنین کشور‌های عضو سازمان شانگ‌های و کشور‌های حاشیه خلیج فارس بود و همچنین برخی مسئولان کشوری از جمله معاون وزیر صمت و استاندار تهران از غرفه پتروفرهنگ بازدید کردند.
پتروفرهنگ به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان متانول جهان و محصولات دیگری نظیر اتیلن گلایکول، اتیلن گلایکول، تری اتیلن گلایکول، اوره، آمونیاک و کریستال ملامین با هدف دستیابی به بازارهای جدید بین المللی، بهره گیری از دانش روز نیز در این نمایشگاه در سالن خلیج فارس طبقه دوم غرفه شماره 7 حضور فعال خواهد داشت.
گفتنی است در اولین روز از دومین نمایشگاه اوراسیا سفرا ، مسئولان عالی و هیئت‌های تجاری از کشورهای مختلف از جمله عمان، ارمنستان، روسیه و … از غرفه هلدینگ پتروفرهنگ بازدید و طی گفت‌وگوی های انجام شده با مسئولان این هلدینگ خواستار همکاری‌های اقتصادی مشترک شدند.
همچنین در دومین روز از نمایشگاه، دو تفاهم‌نامه تامین دانش فنی با یک شرکت معتبر چینی_ایرانی دانش بنیان، توسط شرکت‌های مهتاب پارسیان و پتروشیمی آریا منعقد شد و در روز سوم نیز یک توافق نامه تامین تکنولوژی و انجام مهندسی پایه شرکت سیمیایی لاوان با یک شرکت معتبر امضاء شد.
روز چهارم نیز غرفه پتروفرهنگ میزبان برخی مسئولان از جمله فخاری استاندار تهران بود.
  
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی