۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۱۶۱۶۸۹

تحقق درآمد پتروشیمی اروميه در آبان ماه

  میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی ارومیه در هشتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بوده است که این میزان نسبت به مهرماه با رشد ۲۵ درصدی همراه بوده است.
تحقق درآمد پتروشیمی اروميه در آبان ماه
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،شرکت پتروشیمی ارومیه با سرمایه ثبت‌شده 200 میلیارد تومانی و ارزش بازار ۲ هزار و 904 میلیارد تومانی، در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتشره منتهی به آبان ماه از تحقق درآمد 48/7 میلیارد تومانی خود خبر داده است.
  میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی ارومیه در هشتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بوده است که این میزان نسبت به مهرماه با رشد ۲۵ درصدی همراه بوده که درآمد تجمیعی آن نیز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۰ درصد رشد را محقق ساخته است. گفتنی است فروش صادراتی این شرکت نسبت به مهرماه بیش از 6 میلیارد تومان افزایش‌یافته که ۱۵ درصد سبد درآمدی آبان ماه را شامل می شود.
بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی ارومیه از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه به ثبت رسانده مربوط به «سولفات پتاسیم» با ۲۷ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان است که برابر با 57 درصد از درآمد ماهانه بوده و بعد از آن سولفات آمونیوم با 17 میلیارد تومان (9/5 میلیارد تومان فروش داخلی و 7/5 میلیارد تومان فروش خارجی) قرار دارد.
با روند رو به رشد تولید و فروش میزان فروش شرکت در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ در مقایسه با شش ماهه اول سال قبل به دو برابر افزایش یافته و سود شش ماهه اول سال جاری به حدود سه برابر سود شش ماهه اول سال گذشته بالغ گردیده است.










ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی