۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۱۶۱۶۹۲

کدام شهرها بیشترین مصرف گاز را داشته اند؟

به گفته یک مقام مسئول در بخش خانگی تجاری و صنایع غیر عمده ۶۸ درصد مربوط به بخش خانگی که ۳۹۴ میلیون متر مکعب می‌شود و مابقی در سایر بخش‌ها مصرف شده است.
کدام شهرها بیشترین مصرف گاز را داشته اند؟
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: مصرف گاز در بخش خانگی تجاری و غیر عمده نزدیک به ۵۸۰ میلیون متر مکعب یعنی بالغ بر ۷۰ درصد تولید کشور رسید.
 سعید عقلی مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: مصرف بخش خانگی تجاری و غیر عمده نزدیک به ۵۸۰ میلیون متر مکعب بالغ بر ۷۰ درصد تولید کشور رسید.
وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده توانستیم گاز را برای همه هموطنان تأمین کنیم و نسبت به سال گذشته با توجه به اینکه دمای هوا دو درجه گرم‌تر بوده و درنتیجه ۵۴۰ میلیون به ۵۸۰ میلیون متر مکعب رسیده و مصرف نتیجه بالاتری را تجربه کرده ایم.
به گفته این مقام مسؤول در بخش خانگی تجاری و صنایع غیر عمده ۶۸ درصد مربوط به بخش خانگی که ۳۹۴ میلیون متر مکعب می‌شود و مابقی در سایر بخش‌ها مصرف شده است.
وی در ضمن قدردانی از مردم در عرصه صرفه‌جویی خاطر نشان کرد: با صرفه‌جویی های انجام شده توانستیم ۶ درصد بیشتر گاز برای صنایع غیر عمده تأمین کنیم.
عقلی در خاتمه خاطر نشان کرد: استان‌های تهران، خراسان رضوی و مازندران بالاترین مصرف گاز را داشته‌اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی