۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۱۶۱۷۴۹

دستاوردهای وزارت دفاع باعث ارتقاء خدمات ملی شد

جانشین وزیر دفاع اظهار داشت: ترکیب جغرافیا قدرت و سیاست و تاثیرات این رقابت ها بر محیط جغرافیای بشر ایجاب می‌کند کشورها به سمت رویکردهای هم افزا بروند که برگزاری چنین نمایشگاهی بیانگر اهمیت این رویکرد است.
دستاوردهای وزارت دفاع باعث ارتقاء خدمات ملی شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دستاوردهای وزارت دفاع نه تنها پشتیبانی از نیروهای مسلح را ارتقا داده‌اند بلکه زمینه ارتقا سایر خدمات ملی نیز شده‌اند.
 سردار «سید مهدی فرحی» روز شنبه در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه ایران گفت: امروز تلاش متخصصان ایرانی جهت تبدیل ایده به محصول را در حوزه شناخت واقعیت های محیط‌مان شاهد هستیم.
وی افزود: علوم جغرافیایی قدیمی‌ترین دانش برای شناخت و غلبه بر محیط است و دانشمندان بسیاری نگاه ویژه‌ای به علوم جغرافیایی داشته و دارند که با تاثیرات شگرفی در ایران و جهان همراه است. امروز علم جغرافیا به عنوان علم میان رشته‌ای بر سایر حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی اثرگذار بوده و مهمترین کارکرد جغرافیا حرکت در مسیر توسعه پایدار است.
جانشین وزیر دفاع تصریح کرد: رقابت‌های جهان آینده بر محوریت علم و فناوری استوار است و ما با وضعیتی اجتناب پذیر مواجه هستیم و از طرفی وارد عصر ژئوپولتیک دیتا شده‌ایم. امروز رمز توسعه پایدار در جهان در این موضوع علمی نهفته است و انتظار داریم در بستر این رویداد علمی به نتایج کاربردی در همه حوزه های مورد نیاز دست یابیم.
 وی اظهار داشت: ترکیب جغرافیا قدرت و سیاست و تاثیرات این رقابت ها بر محیط جغرافیای بشر ایجاب می‌کند کشورها به سمت رویکردهای هم افزا بروند که برگزاری چنین نمایشگاهی بیانگر اهمیت این رویکرد است.
جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح با سابقه یک قرن فعالیت یادآوری افتخارات علمی ایرانیان است گفت: بخش‌های هوافضا، سایبرالکترونیک، صنایع هوایی و دریایی در وزارت دفاع از توسعه چشمگیری برخوردار شده‌اند که دستاوردهای آنها نه تنها پشتیبانی از نیروهای مسلح را ارتقا داده‌اند بلکه زمینه ارتقا سایر خدمات ملی نیز شده‌اند.
فرحی با بیان اینکه وزارت دفاع با همکاری بخش‌های ملی اقدامات ارزشمندی در حوزه علوم جغرافیایی انجام داده است گفت: آنچه در این نمایشگاه مشاهده می کنید محصول ابتکارات جوانانی است که افق توسعه را هدف گرفته اند. بنده آمادگی جمهوری اسامی برای به اشتراک گذاشتن این دستاوردهای با سایر کشورها را اعلام می کنم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه