۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۱۶۱۹۰۶

انهدام ۳ خط لوله انتقال سوخت قاچاق در قشم

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از انهدام ۳ خط لوله انتقال سوخت قاچاق در ساحل نقاشه جزیره قشم خبر داد و اظهار داشت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب قشم، مأموران دریابانی پس از شناسایی ۳ خط لوله انتقال سوخت قاچاق در ساحل روستای نقاشه جزیره قشم، نسبت به انهدام آن اقدام کردند.
انهدام ۳ خط لوله انتقال سوخت قاچاق در قشم
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از انهدام ۳ خط لوله انتقال سوخت قاچاق در ساحل نقاشه جزیره قشم خبر داد.
  ‌مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از انهدام 3 خط لوله انتقال سوخت قاچاق در ساحل نقاشه جزیره قشم خبر داد و اظهار داشت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب قشم، مأموران دریابانی پس از شناسایی 3 خط لوله انتقال سوخت قاچاق در ساحل روستای نقاشه جزیره قشم، نسبت به انهدام آن اقدام کردند.
وی ‌افزود: این خط لوله‌های انتقال سوخت به طول بیش از 6 هزار و 500 متر توسط قاچاقچیان از زیر ماسه‌های ساحل به اعماق دریا کشیده شده بود و از این طریق، سوخت قاچاق به شناور‌ها انتقال می‌یافت که خوشبختانه در نتیجه رصد اطلاعاتی دقیق و هوشیاری مأموران با اجرای عملیات ضربتی بعد از ظهر امروز کشف و منهدم شد.
قهرمانی خاطرنشان کرد: بنابر گزارش ضابطین، تحقیقات به منظور شناسایی و دستگیری عوامل ایجاد این خط لوله سوخت قاچاق ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
رئیس‌کل دادگستری هرمزگان همچنین با تشکر از اقدامات فراجا و دریابانی و همکاری خوب آن‌ها با دستگاه قضایی در حوزه‌های مختلف، تأکید کرد: مبارزه با قاچاقچیان سوخت با هدف صیانت از منابع ملی به‌صورت قاطع و بی‌امان ادامه می‌یابد و استان هرمزگان به‌هیچ‌وجه جای امنی برای فعالیت سودجویان و قاچاقچیان نخواهد بود. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


انرژی مجانی = قاچاق سوخت

انرژی مجانی = کسری بودجه دولت
انرژی مجانی = تورم
انرژی مجانی = تخریب اقتصاد
انرژی مجانی = توقف توسعه
انرژی مجانی = قاچاق سوخت
انرژی مجانی = حقوق پایین
انرژی مجانی = افزایش مهاجرت
انرژی مجانی = خود کشی جمعی


سوخت مجانی = هزار بدبختی !!
مشکل اصلی کشور :‌ سوخت مجانی است !!!!

خودزنی بزرگ ملی !!!
مردم خجسته دل و فرهیخته ایران !!!!

تا کی قرار است این حماقت و بلاهت ملی ، ادامه یابد ؟؟؟!!!
( انرژی مجانی به قیمت نابودی اقتصاد و عقب ماندگی جامعه !! )