۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۱۶۲۰۷۱

سوال مجلس از وزیر نفت اعلام وصول شد

سوال ملی روح‌الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز از جواد اوجی وزیر نفت درباره علت عدم بهینه‌سازی، مازوت تولیدی و عدم اجرای قانون هوای پاک اعلام وصول شد.
سوال مجلس از وزیر نفت اعلام وصول شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سوال متفکر آزاد نماینده تبریز از جواد اوجی وزیر نفت درباره علت عدم اجرای قانون هوای پاک را اعلام وصول کرد.
 مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 12 دی ماه) قوه مقننه سوال ملی روح‌الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز از جواد اوجی وزیر نفت درباره علت عدم بهینه‌سازی، مازوت تولیدی و عدم اجرای قانون هوای پاک را اعلام وصول کرد.
به گزارش تسنیم، طبق آیین‌نامه داخلی مجلس هر یک از نمایندگان می‌توانند راجع به مسائل داخلی و خارجی کشور از دولت سؤال نمایند. سؤال باید کتبی به طور صریح و اختصار‌بوده و در جلسه رسمی به رئیس مجلس داده شود و در همان جلسه عنوان آن قرائت و فوراً برای وزیر مربوط ارسال می‌گردد و ظرف 48 ساعت تکثیر‌و در اختیار نمایندگان قرار می‌گیرد.
طبق اصل 88 قانون اساسی وزیر مورد سؤال مکلف است حداکثر ظرف 10 روز از تاریخ ابلاغ سؤال در مجلس حضور یافته و پاسخ‌دهد و الا از طرف رئیس مجلس بازخواست می‌شود مگر در مواردی که وزیر رسماً تقاضای تأخیر نموده و پس از صحبت یک مخالف و یک موافق هر‌کدام پنج دقیقه در این مورد رأی‌گیری به عمل خواهد آمد وزیر و نماینده‌ای که سؤال نموده بر طبق بند 4 ماده 76 صحبت می‌کنند.
‌تبصره - در صورتی که سؤال به امضاء چند نفر باشد نماینده منتخب سؤال‌کنندگان صحبت خواهد کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی